  • Data: 2020-05-23 11:06:16
    Temat: Re: Zakamuflowany maszt 5G?
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    naiwna Izaura napisał:

    > i wyjrzyj przez okno, czy gdzies nie daleko nie paczy ci w oczy jakas
    > taka antena...
    >
    > http://www.martcom.net.pl/60ghz/60antena.jpg
    >
    > //to pasmo wolne, wiec spodziewaj siem wszystkiego!

    Już Ci tłumaczyłem na innej grupie. 100mW praktycznie nic nie znaczy.
    Latasz z tym niusem po grupach jak kot z pełnym pęcherzem, ale tu nikt tego
    nie kupi. Sraczka z 5G jest sztucznie napędzana prawdopodobnie przez naszych
    największych przyjaciół zza wielkiej wody.

    Załączniki:
    https://obrazki.elektroda.pl/4545806100_1587145678.j
    pg
    oryginał:
    https://polona.pl/item/gazeta-cieszynska-pismo-bezpa
    rtyjne-1929-nr-17-28-kwietnia,Nzg0NDg0NjA/0/#info:me
    tadata

    cyt.
    - W przeszłości USA zdołały zablokować ambicje chińskiego Huawei dotyczące
    sieci 5G w Polsce i innych krajach. To był jasny wybór: Pekin albo Waszyngton.
    Stoimy teraz przed podobnym wyborem

    Wniosek wg. Kalego (tego samego który ma program "Prism"):
    Globalizacja służy usa/zachodowi - ok
    Służy chinom - aj aj aj źle. 5G (Huawei`a) oni szpiegujo, krowy przestaną
    się cielić, pszczoły wyzdychają.