-
Data: 2020-01-21 10:13:25
Temat: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Mon, 20 Jan 2020 23:54:07 -0800 (PST), WS
> Obok mnie Orlen ladowarke postawil, ostatnio widzialem goscia,
> ktory taki badziwe ladowal... siedzial sobie w srodku w kurtce
> i pracowal na laptopie ;)
Skoro musi pracować przy kompie to co za różnica czy spędzi ten czas w domu
przy laptopie i wyjedzie 30min. później (bo tyle aktualnie, w cywilizowanym
kraju oczywiście, zajmuje podwójne ładowanie na 600km jazdy), czy spędzi
czas przy laptopie w podróży wykorzystując czas w trakcie ładowania.
Strasznie graniczone myślenie masz, jak większość.
> no wlasnie, gdyby tam drugi podjechal... zamiast "work from home"
> zglosilby "work from car" ;)
Nie wszyscy są etatowcami, to też mógłbyś uwzględnić. Ja tam zdecydowanie
wolę komfort (ciszę) i reakcję na pedał gazu elektryka, i mógłbym pewne
rzeczy poświęcić (np. pracować przy lapku w trakcie ładowania) niż telepać
się hałaśliwym śmierdzielem. Wolę na co dzień mieć komfort a w wyjątkowych
sytuacjach się pomęczyć. Odwrotne załatwianie tematu to absurd.
> Aktualnie toto nie nadaje sie dla 90% uzytkownikow samochodow, jako
> jedyny pojazd raczej tez nie, chyba, ze ktos nigdy poza miasto nie
> jezdzi (tylko taxi na lotnisko)
Aktualnie się spokojnie nadaje, no chyba że ktoś ma myslenie podobne do
twojego albo wzoruje całą resztę na sobie. Badania statystyczne pokazują,
że przeciętny kowalski średnio przejeżdża dziennie 60km. Współczesne EVy
mają zasięgu 200km (nawet w zimie). Wypady które wymagają ładowania w
trasie to rzadkość. Problem w tym, że ludzie się tego boją, nie wierzą, nie
ufają, nie chcą, bo myślą podobnie jak ty. W tym jest problem, a nie w
technologii. To coś jak kupowanie 12 letniego szrota segmentu D/E zamiast
nowego segmentu C żeby do pracy jeździć, bo przecież raz w roku się nad
morze jedzie i musi być koniecznie wyjątkowo komfortowo. No ale to już
takie typowo ludzkie absurdy, nic się na to nie poradzi. Sytuacja się
zmienia, jak się tacy ludzie przejadą elektrycznym autem -- wtedy się
drapią w głowę, zaczynają analizować bardziej rozsądnie i już tylko patrzą
do kieszeni. A jak chwilę sami pojeżdżą to już tylko kwestia czasu kiedy
kupią EV. Jak ja.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 21.01.20 10:28 Mateusz Viste
- 21.01.20 10:39 T.
- 21.01.20 10:47 Queequeg
- 21.01.20 10:49 robot
- 21.01.20 10:51 T.
- 21.01.20 11:07 Myjk
- 21.01.20 11:41 Mateusz Viste
- 21.01.20 11:53 robot
- 21.01.20 12:17 Myjk
- 21.01.20 13:22 cyklista
- 21.01.20 13:56 robot
- 21.01.20 15:12 Myjk
- 21.01.20 15:38 Myjk
- 21.01.20 17:11 J.F.
- 21.01.20 17:21 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- korki prawie takie same
- Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- nie zna życia ten
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
- narząd nieużywany zanika
- Czy można zaparkować w tym miejscu?
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=