    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Date: Tue, 28 Feb 2017 02:19:40 -0800 (PST)
    Subject: Re: Zakaz wyprzedzania - do kiedy?
    From: ???????? ??????? <v...@g...com>

    On Tuesday, February 28, 2017 at 10:26:29 AM UTC+1, RadoslawF wrote:

    > Jest formalnie ulicą i ma nazwę lub jest tylko wjazdem na posesję.
    > To że można nią dojechać do innych ulic czy miejsc nie ma znaczenia.
    > Nie pierwszy przypadek kiedy przejeżdżając trzeba znać prawo
    > własności.

    > Na zdjęciu widzę, na widoku z góry nie mogłem znaleźć tego miejsca.
    > To które znalazłem na dole uznałem że będzie niewidoczne bo jest
    > za lekkim łukiem.

    > Patrząc na pierwszy widok z lotu ptaka jedziesz z góry fotki, zatoczkę
    > autobusową masz na dole a pierwsze skrzyżowanie z Krokusów znosi
    > zakaz.

> [...]

    A jak te wszystkie ulice - Werbeny, Kosmonautów, Krokusowa - wyglądają w naturze? Tak
    jak na google maps?
    Bo jeżeli tak, to jako drogi gruntowe nie tworzą skrzyżowań i nie mogą odwołać zakazu
    żadnego. Najbliższe skrzyżowanie na północ od zakazu, to to z Przylaszczkową, i na
    całym tym odcinku wyprzedzać nie wolno.

    Jeżeli w międzyczasie wyasfaltowali Werbeny, to zakaz jest bez sensu, bo i tak na
    skrzyżowaniu nie wolno.