  • Data: 2019-02-18 08:28:26
    Temat: Re: Zakłócenie sygnału GPS
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > A bez ingerencji w sam telefon?

    Jesli chcesz osiagnac taka sytuacje, zeby miec jednoczesnie zasieg sieci (transfer
    danych, mozliwosc rozmowy przez telefon) i jednoczesnie brak okreslenia lokalizacji
    (przy wlaczonym GPS i AGPS w telefonie), to moim zdaniem nie da sie tego osiagnac, bo
    nawet jak telefon "nie widzi" satelitow (czyli np. w budynku), to na podstawie
    nadajnikow sieci okresli przylizona lokalizacje.
    Wedlug tego, co tu napisali:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/AGPS
    to bedzie lokalizacja +/- 30-200 m.
    Mysle, ze jest to mniej wiecej zgodne z rzeczywistoscia, bo np. teraz jestem w
    budynku i mam lokalizacje telefonu okreslona z dokladnoscia okolo 50 metrow. Tak wiec
    zeby zupelnie stracic mozliwosc wyznaczania pozycji przez AGPS (a wiekszosc smarfonow
    to ma domyslnie wlaczone) to nalezalby zupelnie stracic zasieg sieci.