  • Data: 2019-02-18 08:35:50
    Temat: Re: Zakłócenie sygnału GPS
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > A to da się wyłączyć?
    > Bo wedle mojej wiedzy robią to stacje bazowe na podstawie
    > łączności z telefonem.

    W ustawieniach telefonu da sie to zwykle wylaczyc. Np. w moim telefonie, w
    ustawieniach lokalizacji mam trzy opcje:
    1) wysoka dokladnosc (GPS, WiFi, sieci komorkowe)
    2) WiFi lub sieci komorkowe
    3) Tylko GPS

    Czyli pierwsza i druga opcja to ustalanie lokalizacji wspomagane siecia (stacjami
    bazowymi), natomiast trzecia opcja jest bez tego.
    Tak wiec mozna to wylaczyc w telefonie i telefon nie bedzie okreslal lokalizacji na
    podstawie stacji bazowych.
    Nie ma to pewnie zadnego wplywu na to, czy operator bedzie mogl zlokalizowac telefon
    czy nie, bo to jest chyba zupelnie niezalezne (tzn. opertator zawsze jest w stanie
    okreslic lokalizacje z przyblizona dokladnoscia).