  • 11. Data: 2010-01-15 14:59:21
    Temat: Re: Zakup - alternatywy dla astry G
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > całkiem fajny,
    > ciasny jak cholera (choć kanapa z tyłu przesuwna),
    > wątkotwórca chciał ciszę i wygodne fotele - ten tego nie oferuje
    > P.

    Pytanie o jakim przedziale prędkości mówimy - jak będzie pruł 150 to
    żadnego samochodu nie można nazwać cichym. A ten w normalnej
    eksploatacji miejskiej naprawdę jest niegłupi.
    Co do wygody nie wiem dla mnie był naprawdę fajny ale to też jest
    subiektywne jak ktoś nie jest zbyt szeroki w szafie to jest okej jak ma
    nadwagę to jest nie-okej.

  • 12. Data: 2010-01-15 15:57:01
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-15, Grzechu <i...@o...pl> wrote:

    > Znajomy przymierza sie do zakupu auta.
    > Do wydania jest ok. 20 tys PLN.
    > Kompakt sredniej klasy, nadwozie hatchback 5 drzwi, wiek maks. 8-9 lat.
    > Przebieg ok. 4-5 tys km/rok.
    > Chcialby pojezdzic tym autem tak ok. 6 lat i sprzedac za rozsadne pieniadze.

    O sensownej sprzedaży piętnastolatka niech zapomni.

    > Istotne sa:
    > -w miare przyzwoity komfort jazdy (wyciszenie, wygodne fotele);
    > -niskie koszty eksploatacji;
    > -bezpieczenstwo;

    Jeśli ma być tanio to samochód musi być popularny: części będą tańsze.

    > Wstepnie zdecydowany jest na astre G 1.4 16V.
    > Jakie auta (z jakimi silnikami) powinien jeszcze wziac pod uwage?

    Jeśli jeździ w trasy i chce na nich sprawnie wyprzedzać to bym polecił
    trochę mocniejszy silnik.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2010-01-15 17:17:56
    Od: Tomek Glowka <s...@o...pl>

    On 15 Sty, 13:06, Tatanka <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    Kwestie wieku, przebiegu i sprzedazy skreslam, bo to jakies fanaberie
    niegodne rozwazania na grupie samochodowej (-;
    > H Civic VI gen (ostatnie roczniki tj ok 2000)
    Najczesciej wystepuje tylko 1.4. Poza tym nie slyszalem o zadnych
    istotnych wadach tych aut.
    > lub H Civic VII gen,
    To juz zupelnie inne podejscie do zakupu. Wg mnie lepiej kupic
    starsze, ale zadbane.
    > Mazda 323F, ostatnia gen (do 2003).
    Mam, z silnikiem 1.6, benzynowym. Polecam, ale z kilkoma
    zastrzezeniami:
    - wg opinii na mazdaspeed nalezy do aut o podwyzszonym ryzyku korozji
    - jest dluzsza od wiekszosci kompaktow, ale jesli komus zalezy na
    wiekszym bagazniku to musi szukac przesuwanej kanapy i zapomniec o
    otworze do wozenia np. nart
    - jest dosc cicha i bezpieczna, ale nie "najcichsza" (tu wolalbym np.
    Megane czy cos w tym stylu) i "najbezpieczniejsza" (wyposazenie raczej
    standardowe)
    Kupilem to auto glownie dlatego, ze chcialem miec:
    1) wygodne tylne siedzenia (regulacja pochylenia oparc)
    _i_
    2) automatyczna skrzynie biegow.
    Bez 1 kupilbym pewnie Civica
    Bez 2 - Fiata Stilo 1.6 lub 1.8
    Jesli komus nie przeszkadza swiadomosc istnienia pod maska czesto
    padajacych cewek lub zmiennych faz rozrzadu, to w wersji Dynamic jest
    to Bardzo Fajne Auto, takie, do ktorego kazdy dziadek z przyjemnoscia
    wsiada jadac "tylko raz w tygodniu do kosciola".
    Reasumujac, mysle sobie, ze kolega Grzecha jest jednak idealnym
    klientem na Golfa. Konkretnie na Golfa IV 1.6. Subiektywnie
    mocniejszego niz Honda, powszechniejszego od Mazdy, trwalszego od
    Fiata.
    pozdrawiam, tomek

  • 14. Data: 2010-01-16 17:07:55
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Grzechu wrote:
> [...]
    > pieniadze. Istotne sa:
    > -w miare przyzwoity komfort jazdy (wyciszenie, wygodne fotele);

    Jakies dziwne te wasze kryteria - ja za astre 2.0 DTI z 2000r
    razem z oplatami i wymiana pompy wtryskowej w sierpniu kiedy w Niemczech
    byla jeszcze kasa na doplaty wiec importy byly drozsze
    zaplacilem niecale 10000 zl a wy macie dwukrotnie wiekszy budzet i szukacie
    auta mlodszego o rok/dwa?
    Nastepni fanatycy aut z polskiego salonu jezdzonego przez dziadka?
    Z takim budzetem szukalbym juz astry H (tym bardziej ze chcecie benzyne )