  • Data: 2018-02-04 03:51:38
    Temat: Re: Zamawianie rozmow
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości
    news:p55q92$t68$1@node2.news.atman.pl...
    > Strowger - tu sprawa wygląda inaczej, tutaj ze względów konstrukcyjnych,
    > "wic" taki nie jest fizycznie mozliwy. Ale, gdy zastosować obejście, to
    > dawało się to zrobić i juz tłumaczę, na czym to polegało.

    Ahh... się za szybko wysłało i nie opisałem procesu obejścia.
    Więc... wykorzystując Miasto-Misto (dalej: MM), kręciło się gdzieś, gdzie
    był dalszy tranzyt i wracało się tak do Warszawy, stosując to dla miast, dla
    których Warszawa tranzytowała. Wiec po takim już jednym cyklu, wykorzystując
    różnicę czasu rozłączania lokalnie, a rozłączania na linii MM, oraz
    wstrzeliwując się w różnicę czasu wynikłą z powtarzania impulsowania przez
    translacje, można już było uzyskać sytuację, gdzie czas rozłaczania
    polaczenia MM był większy, niż lokalnie, poza tym, tu już nie było trzymania
    strony przeciwnej, uniemożliwiającego powrót do stanu dostępności na tyle
    szybki, aby dokonać pozytywnej próby, już przy jednym cyklu udawało się
    uzyskać króciutki dzwonek.
    To wiec takich cykli zapinamy więcej, nie muszą zresztą wszystkie iść przez
    to samo miasto, można pierwszy cykl zrobić przez Koszalin, kolejny przez
    Bydgoszcz, następny znow przez Koszalin, czy inaczej, Olsztyn... Im więcej
    zapętleń, tym latwiej się wstrzelić w niuanse czasów, choć i rośnie ryzyko,
    że trafi się na zajęte, lub zepsute łącze. Ja max. zapętliłem 11 razy,
    wybierałem wtedy swój numer i zaraz po wyborze ostatniej cyfry swojego
    numeru rozłączałęm się, Łańcych był krótki - szukacz-WG1-translacja
    "wychodząca", więc spadało szybko, a "tam", to się jeszcze komutowało. Moglo
    tak nawet kilka dzwonków zadzwonić. Jak odebrałem przy pierwszym, to od dupy
    strony usłyszeć mogłem, jak najpierw idą w tył "podniesienia" (przecież
    podniosłem słuchawkę...), a później w przód idą rozłączenia...

    Sami widzicie, spotkanie jest konieczne... :)

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...