    From: g...@s...invalid (Gof)
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Zamykanie zamków na "dwa razy" - psychologiia?
    Date: Fri, 28 Aug 2015 13:33:27 +0000 (UTC)

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > bo wysuw przy jednym obrocie jest zbyt mały. Mozna by pewnie zrobić
    > większy ale wtedy byłby większy opór przy obrocie klucza

    Mozna byloby pewnie zrobic tez tak, zeby klucz dalo sie wyciagnac
    dopiero po dwoch obrotach... wtedy byloby bezpieczniej, bo kazdy zawsze
    zamykalby na pelne wysuniecie blokady.

    Argument z podwazeniem drzwi lomem mnie przekonuje.

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/