    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 18 Jun 2019 03:13:27 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Zanikający obraz w telewizorze
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 czerwca 2019 11:55:18 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Zaslone daj na lampy lub odbiornik pilota.
    Pilot lezy tak że nie widzi telewizora

    > Moze zanik napiecia (od kondensatorow w tych led), moze jakis
    > potencjal masy na kablowce, a moze lampki jakis tam rozkaz wysylaja.

    Jedna z takich samych ledówek ale w kinkiecie na korytarzu kilka dni temu przestała
    świecić
    Dzisiaj rano ją wykręciłem, rozebrałem i widzę ze kondensator wybuchł
    Ale nie wiąże tego raczej z telewizorem. to jeszcze inny obwód jak żyrandol, led
    spalił się z tydzień temu a zaniki obrazu były wcześniej i trwały do wczoraj. Dzisiaj
    wieczorem sprawdzę jednak jeszcze czy dalej obraz zanika
    Jeśli to ten led to cuda jakieś by były.
    Zresztą tv jeszcze na gwarancji to zgłoszę nie przyślą fachowca.

    > On nie ma pilota radiowego ?

    Nie