  • Data: 2011-03-16 08:45:14
    Temat: Re: Zapraszam na czat internetowy dot. inwentaryzacji sieci
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.03.2011, Maciek Babcia Dobosz <b...@j...org.pl> wroted:

    > A nie przyszło Ci do głowy że każdy urząd ma określone ustawowo terminy
    > w których powinien rozwiązać 100% spraw?

    A na świecie powinien panować pokój i współpraca. I ludzie powinni
    być dla siebie dobrzy.

    Nie mam nic przeciwko czepianiu się biurokracji tam, gdzie to ma sens.
    Ale w tym przypadku to nie ma sensu. Macie pretensję o to, że urzędy
    nie są doskonałe -- tak jakby gdzuiekolwiek na świecie takie były.
    To jest sytuacja porównywalna np. do emisji akcji przez fabrykę
    telewizorów m.in. w celu podniesienia normy jakości do, powiedzmy,
    jednego wadliwego telewizora na tysiąc. Ty jako udziałowiec
    oczywiście grzmiałbyś na zebraniu, że to skandal, że za twoje
    pieniądze ktoś sobie z premedytacją psuje co tysięczny telewizor?

    Naprawdę, czepiać się też trzeba umieć.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>