    Subject: Re: Zapraszam na czat internetowy dot. inwentaryzacji sieci
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Date: Sat, 26 Mar 2011 21:23:36 +0100
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 16-03-2011 o 19:48:07 Icek <i...@d...pl> napisał(a):

    > jeżeli ustawodawca przewidział konieczność inwentaryzacji to nie
    > pozostaje nam nic innego jak jej dokonać.

    Reszty czytac mi sie nawet nie chcialo, bo trudno czytac "potulne ciele",
    ktore zrobi wszystko, co urzednicy/politycy sobie wymysla i jeszcze temu
    przyklasnie z zachwytem...

    Zamiast dazyc do jak najmniejszej ingerencji panstwa w gospodarce, to
    jeszcze przyklaskujemy coraz wiekszej inwigilacji urzednikow w nasze
    interesy.

    A urzednicy sie ciesza, bo dzieki takim jak powyzej, maja prace i moga
    sobie wymyslac kolejne bzdurne ustawy, by pokazac narodowi, jak to bardzo
    sa potrzebni... ech...