  • 1. Data: 2012-10-17 20:36:08
    Temat: Zaproponujcie kamerke netową :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Muszę komuś kupić kamerkę netową do skejpa. Jeśli ktoś ma rozeznanie lub
    sympatie, niech rzuci typem.
    Wymagania - cena ok. 100zł, mikrofon, klips do monitora LCD. Reszta do
    waszej manipulacji :)
    Żeby nie było że nie odrobiłem lekcji, mój typ to Creative Live! Cam
    Socialize HD, ale może ktoś zna lepszą propozycję.
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-10-17 21:26:56
    Temat: Re: Zaproponujcie kamerke netową :)
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > Żeby nie było że nie odrobiłem lekcji, mój typ to Creative Live! Cam
    > Socialize HD, ale może ktoś zna lepszą propozycję.

    Twoja propozycja się raczej w 100 zł nie zmieści. Polecam Logitech C310 USB
    HD Webcam. Jest rewelacyjna. W tej cenie oczywiście.

  • 3. Data: 2012-10-27 07:02:44
    Od: sumar <s...@o...eu>

    Jacek Maciejewski:

    > Muszę komuś kupić kamerkę netową do skejpa.

    Na niebo po angielsku też mówisz "skej"? JA PIERDOLĘ!

  • 4. Data: 2012-10-27 08:52:11
    Od: kazio101 <s...@k...ok>

> [...]
    > Żeby nie było że nie odrobiłem lekcji, mój typ to Creative Live! Cam
    > Socialize HD, ale może ktoś zna lepszą propozycję.

    Nie wiem czy w tej cenie coś dobrego kupisz. Ja mam Logitech Webcam 600.
    Nie wiem czy ma klips, stawiam ją na monitorze LCD. Niestety jest
    droższa ale obraz jak żyleta, nieźle sobie radzi ze słabym oświetleniem,
    ma fajne oprogramowanie. Mikrofon spisuje się znakomicie.

    Zbadaj temat dokładnie, testy, rankingi bo jak kupisz byle co to obraz
    może być koszmarny. Wiele razy widziałem na Skype obraz z badziewnych kamer.

    Gdyby ta kamera miała być dla dziecka to jeszcze inny temat. Może chciec
    robić np. animacje poklatkowe i wtedy jest problem z ostrością z małej
    odległości.

  • 5. Data: 2012-10-27 09:34:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 21:26:56 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

    > "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    >
    > Twoja propozycja się raczej w 100 zł nie zmieści. Polecam Logitech C310 USB
    > HD Webcam. Jest rewelacyjna. W tej cenie oczywiście.

    Poniewczasie dopiero zauważyłem że tych Socialize jest parę typów od 70 do
    300zł :) Kupiłem to co zaproponowałeś i jestem zadowolony, dzięki.
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2012-10-27 11:02:04
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Poniewczasie dopiero zauważyłem że tych Socialize jest parę typów od 70 do
    > 300zł :) Kupiłem to co zaproponowałeś i jestem zadowolony, dzięki.

    Czyli sie sprawdza dobrze? :)

  • 7. Data: 2012-10-29 19:54:26
    Od: ETkarczy <e...@g...pl.invalid>

    sumar napisał(a):

    > Jacek Maciejewski:

    > Na niebo po angielsku też mówisz "skej"? JA PIERDOLĘ!

    Nie pierdol; to się nazywa "spolszczenie".
    Będziesz miał w drugiej klasie.

    --
    ETkarczy