eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŻarówka tradycyjna wolframowa E27 25W 230V matowa, mleczna. GDZIE KUPIĆ? › Re: Żarówka tradycyjna wolframowa E27 25W 230V matowa, mleczna. GDZIE KUPIĆ?
  • Data: 2020-02-20 21:06:58
    Temat: Re: Żarówka tradycyjna wolframowa E27 25W 230V matowa, mleczna. GDZIE KUPIĆ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Feb 2020 21:23:51 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Oraz sprawność. Ta radykalnie spada, gdy wzrasta żywotność. Słynny
    > "spisek żarówkowy" dotyczył właśnie osiągnięcia kompromisu między tymi
    > dwiema wielkościami. Ponieważ żywotność żarówki jest łatwo weryfikowalna,
    > a zużycie energii nie, w prosty sposób można manipulować klientem,
    > oferując mu długowieczny produkt, który drenuje kieszeń rachunkami
    > za energię.

    Eee ... ale gdzie tu zysk fabryki ?
    Chyba, ze nazywa sie Edison i ma tez elektrownie.

    A czasy sie troche zmienily, zywotnosc jest trudno weryfikowalna,
    zuzycie prady latwiej, swiatlosc trudno.

    Kiedys liczylem, to mi wyszlo, ze te krotkozyciowe to bardziej
    oszczedne. Aczkolwiek wspolczynniki dla zywotnosci trudno
    zweryfikowac.

    J.