    From: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Zarządzanie galerią w Wordpress-ie
    Date: Tue, 27 Mar 2012 16:50:56 +0200

    W dniu 2012-03-27 13:29, Konrad Karpieszuk pisze:

    > wszyscy w takich wypadkach uzywaja plugin 'nextgen gallery'. ja sam go
    > nie znosze bo wiele tam opcji i co za tym idzie wiele okazji by cos nie
    > zadzialalo. ale sprobuj.

    Nextgen znam, ale o nim zapomniałem.

    > jesli znasz php i chociaz podstawy api wordpressa, na Twoim miejscu
    > stworzylbym sobie nowy typ wpisu (custom post type) 'galerie', pododawal
    > sobie galerie i w skorce odpowiednio je wyciągnął. ale to juz wymaga
    > wspomnianych wyzej umiejetnosci

    Z umiejętnościami to nie problem. BTW używam WP od chyba samego
    początku, jak powstawał i w ciągu tych paru lat zrobił naprawdę niezły
    postęp. :-)

    Wiem, że mógłbym szablon sobie napisać, ale to nie w tym problem
    dlatego, że zawartość wpisu/strony może się dynamicznie zmieniać, np.

    <h2>Grupa test</h2>
    tu galeria nr 1

    <h2>Grupa test 2</h2>
    tu galeria nr 2

    albo jeszcze inne zmyślne treści. Szablon to coś w zasadzie stałego, a
    przynajmniej w pewnym sensie. O wiele prostszym byłby po prostu
    checkboksy w Galerii i button "Utwórz galerię" (poprzez wstawienie
    zwykłego [gallery include="id obrazków"]).

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/