    From: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Zarządzanie galerią w Wordpress-ie
    Date: Tue, 27 Mar 2012 17:11:27 +0200

    W dniu 2012-03-27 14:29, Konrad Karpieszuk pisze:

    > i tak i nie :) wlasne pola w wordpressie wlasnie miedzy innnymi do tego
    > sluza, ale fakt ze ludzie ich nienawidzą, a zwykly uzytkownik nigdy nie
    > da sie przekonac do 'jesli chcesz aby pod tym postem wyswietlane byly
    > obrazki z galerii, wpisz ich identyfikatory we wlasne pole o nazwie
    > 'obrazki_pod_postem' ;)

    Tu nie chodzi nawet o zwykłego użytkownika, ale nawet ja, jako powiedzmy
    doświadczony koder lubię, jak ktoś stosuje rozwiązania, które
    oszczędzają mój czas.

    Ja wiem, że wszystko można sobie zaprogramować, ale nie tędy droga, by
    utrudniać sobie życie :-)

    > Miałem takiego klienta wlasnie i w efekcie wyszlo mi calkiem sprytne
    > rozwiazanie. wszystko opiera sie o wlasne pola, ale dorobilem do nich
    > mini GUI:
    >
    > http://minus.com/mbposvyFBJ/
    >
    > Przy wpisie user klika w nazwe galerii (w systemie zdefiniowany jest
    > wlasny typ tresci 'galerie'), wczytywane są ajaxem miniaturki obrazkow z
    > danej galerii (po lewej na zrzucie powyzej). wtedy sobie myszką przeciąga
    > obrazki do pola po prawej i uklada w takiej kolejnosci, w jakiej chce. w
> [...]
    si%E2%80%9D

    > (obrazki po prawej sa wlasnie tak wybrane)
    >
    > wszystko to caly czas oparte jest na custom fields.

    > otóż to.

    Moim zdaniem zwykłe dodanie checkboksów + button, który wstawie
    shortcode [gallery include=""] wystarczyłby. Sprawdzę, czy można to
    zrobić bez "hackowania" WP.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/