  • Data: 2009-03-24 18:31:48
    Temat: Re: Zarzadzanie kodem w projekcie
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Megas pisze:
    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sorry, ale nie wiem czy wszystko do konca rozumiem:
    > Jest to jedno ogolne/globalne reporytorium bibliotek dzielonych dla
    > wszystkich projektow?
    Tak. Najlepiej dla czytelności osobne repo na każdą bibliotekę (nie
    mieszają się patche.

    > Kazdy system kopiuje sobie pliki zrodlowe biblioteki do swojego projektu i
    > nimi zarzadza jak swoimi, czyli w repozytorium danego projektu znajduja sie
    > pliki zrodlowe tej biblioteki. Kazdy system robi swoje update do swojej
    > prywatnej biblioteki a nie ogolnej?
    Tak. Jak dojdziesz do wniosku, że kod nadaje się do włączenia do ogólnej
    to po prostu wysyłasz tam odpowiednie patche.

    > Jesli stwierdzi sie, ze zmiany w prywatnej bibliotece sa ekstra, to robi sie
    > update do biblioteki ogolnej, jako dostepne dla wszystkich - tak?
    Tak.

    > Jesli jestem nowy w projekcie, to skad mam wiedziec, ze kod tej biblioteki
    > znajduje sie jeszcze gdzies w repozytorium globalnym a nie tylko w moim
    > prywatnym?
    Dowiadujesz się od innych/szefa projektu. Swoje prywatne repozytorium
    tworzysz jako kopię albo głównego, albo jednej z jego kopi. (Jest to
    zaleta w porównaniu do np. svn gdzie jest tylko centralny serwer).

    Michoo