    From: "Megas" <k...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Zarzadzanie kodem w projekcie
    Date: Wed, 25 Mar 2009 14:38:44 +0100

    Użytkownik "Michoo"
    > Rozproszonym (distributed version control system). (darcs/mercurial/git).
    > Svn to jest pomyłka - nie możesz w porządny sposób zarządzać wieloma
    > kopiami.

    Ja cały czas pracuje na SVN. Czy mogbys naswietlic - nie tylko mi - czym w
    istocie rozni sie distributed version control system od SVN.

    Na SVN jest jedno globalne repozytorium na projekt. Kazdy programista robi
    swoja lokalna kopie tego repozytorium na swoj dysk, pracuje na nim i kiedy
    postanowi ze zmiany sa ok, wysyla je do globalnego repozytorium. Od tego
    momentu kazdy moze juz sobie uaktualnic swoja lokalna wersje kodu na nowa
    wersje znajdujaca sie w globalnym repo.
    A jak to wyglada w przypadku distributed version control system?

    Pozdrawiam
    Marcin