    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: ?:Zasilacz do SDI...?
    Date: Sun, 12 Mar 2017 00:05:19 +0100

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:58c4505c$0$643$65785112@news.neostrada.pl...
    > Zmusiłeś mnie do pójścia do drugiej piwnicy. :)
    >
    > Nalepka na oryginalnym zasilaczu Ericssona
    > PRI: 220V 50Hz
    > SEC: 12Vd.c. 750mA

    Serdeczne wielkie ci dzięki! Czyli wiem, że nie mogę nawet zakombinować z
    np. wiatraczkiem chłodzącym trafo, etc, jeszcze jakby brakło tak 20%, to
    może bym się odważył, choć to głupie... Potrzebuję 2.5A... Cóż, to inne
    trafo poleci (napięcie pasuje) do zrobienia zasilacza, a ja wreszcie
    porządnie odpalę radio, na zasilaczu, który nie syfi syfem wszelakim, jak to
    przetwornica... Że sporawe będzie, to mi to lotto :) (niestety, nie mogę
    wygrać), aby wreszcie wziąć porządnie mikrofon w rękę i napluć w sito. Mam
    co prawda ZST-1, ale jest to niewygodne, poza tym, zasilać radio z niego,
    to, mimo że jest na granicy wydolności, wytaczanie armaty na komary.
    Przetrącimy jakiegoś browarka, jak się trafi spotkać :)
    A to trafo, to coś do niego znajdę, żeby wykorzystać, może pożarzę lampki?
    :)

    (C) Kabaret Neo-Nówka.