  • Data: 2015-04-28 20:52:53
    Temat: Re: Zatopiony w kamieniu mikroprocesor
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2015 o 14:51, Atlantis pisze:

    > Zgadzam się. W twoim przypadku pomylone jest twoje rozumienie teorii
    > ewolucji. Ale nie przejmuj się, popełniasz ten sam błąd, co większość
    > populacji (nawet tej wykształconej). Przypisujesz ewolucji jakiś cel i
    > kierunek. A ona tymczasem jest jedynie prostym systemem ujemnych
    > sprzężeń zwrotnych pomiędzy populacją osobników i otoczeniem. Tam nie ma
    > żadnego bezwzględnego imperatywu, który nakazywałby gnanie naprzód,
    > jeśli sytuacja jest stabilna i nie występuje żadna presja w kierunku
    > tworzenia humanoidów z wielkimi mózgami. :)
    >
    > Popełniasz też inny, częsty błąd - antropocentryzm.

    Nie chodzi o moje rozumienie. Ja nic tu nie wymyslilem ani niczego nie
    lansuje. Teoria panspermii jest uznawana za prawdopodobna nawet przez
    uznane autorytety naukowe. Mi chodzi tylko o to, że lancuch
    przypadkowych mutacji prowdzacy od pletwy do kopyta wydaje sie byc
    dluzszy niz lancuch takich mutacji powodujacy przeksztalcenie dosc
    bystrego ale jednak pozbawionego inteligencji hominida na człowieka
    wspolczesnego.