  • Data: 2015-04-30 16:41:15
    Temat: Re: Zatopiony w kamieniu mikroprocesor
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:554211f5$0$8376$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ależ to nie jest bzdura z demotywatorów - to jest (ze strony ACMM-033)
    > namacalny przykład tego co określiłeś mianem "walki z chochołem". Było
    > takie wyliczenie oparte na znanej wówczas teorii lotu, była publikacja
    > wyników - tylko ACMM-033 zapomniał przytoczyć wnioski z tego wyniku. A

    Nie tyle zapomniałem, ile więcej nie było mi w tym momencie potrzebne, bo
    miało to stanowić pewną ironię, jako kontrę do twardego obstawania przy
    szkiełku i oku.
    Wolałem też nie zagłębiać się w to zbytnio, bo bym za bardzo rozlał się
    tekstem i zaciemnił obraz sprawy.

    > wnioskiem nie było to że trzmiele piechotą chodzą, a raczej to że
    > najwyraźniej jeszcze wszystkiego o locie nie wiemy... Absurdalny wynik

    Ano, nie wiemy wszystkiego. Czyli może pojawić się coś, co kompletnie zburzy
    dotychczasowy obraz tego, co wiemy dzisiaj.
    Tyle na razie, bo się za bardzo rozpiszę...

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002 845383900
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)