eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego › Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • X-Received: by 10.140.102.65 with SMTP id v59mr1175qge.42.1400257673248; Fri, 16 May
    2014 09:27:53 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.102.65 with SMTP id v59mr1175qge.42.1400257673248; Fri, 16 May
    2014 09:27:53 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!c1no8249340ig
    q.0!news-out.google.com!qf4ni2017igc.0!nntp.google.com!c1no8249330igq.0!postnew
    s.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 16 May 2014 09:27:53 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ll4nq8$ihi$1@news2.ipartners.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.81.207;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 188.33.81.207
    References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lknrsq$ur7$1@node1.news.atman.pl> <lknsf4$i2c$1@dont-email.me>
    <lkps4p$28kc$1@news2.ipartners.pl> <lkqbqn$bu1$1@dont-email.me>
    <lkqgkn$mmk$1@node1.news.atman.pl> <ll4nq8$ihi$1@news2.ipartners.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Fri, 16 May 2014 16:27:53 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533158
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 16 maja 2014 12:03:46 UTC+2 użytkownik Jakub Witkowski napisał:
    > W dniu 2014-05-12 15:00, RadoslawF pisze:
    >
    >
    >
    > > Ewidentnie coś spaprał przy wkręcaniu filtra.
    >
    > > Stawiam na suchą uszczelkę którą powykręcało.
    >
    >
    >
    > Może. To było 25 lat temu.
    >
    > Ale znając jakość pf125, mogło być i tak, że np. gniazdo było krzywe i wymagało
    mocnego docisku.
    >
    >
    >
    > Tak było np. z gniazdem dyszy wolnych obrotów w gaźniku. Felerny odlew z "nadżerką"
    powodował mikrowyciek,
    >
    > skutkiem czego a) trochę śmierdziało b) po 2-3 dniach w gaźniku nie było już
    benzyny, i dopalał po 10-15 s.
    >
    > ASO nie wiedziało dlaczego. Ile oni się naszukali przyczyn słabego zapalania, i nie
    znaleźli.
    >
    > Ja (nastoletni wtedy szczyl) znalazłem. Połączyłem dwa fakty...
    >
    >
    >
    > --
    >
    > JW

    Przestań nawijać makaron na uszy. W dyszy wolnych obrotów paliwo było tylko wtedy
    kiedy silnik pracował. Wykręcenie dyszy wolnych obrotów nie skutkowało wypłynięciem
    przez dziurę gdzie była wkręcona paliwa z gaźnika. Ordynarny sposób uszczelnienia
    korpusu dyszy wolnych obrotów za pomocą zgniatanego O ringu i gwintu powodowało że
    całość była odporna na lewe powietrze jakie mogło się tamtędy dostać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: