eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego › Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Data: 2014-05-16 22:37:34
    Temat: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-05-16 20:08, Pszemol pisze:
    > "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> wrote in message
    > news:ll5cep$d53$1@node2.news.atman.pl...
    >> W dniu 2014-05-12 04:46, Pszemol pisze:
    >>> Nigdy nie miałem auta z turbo... kiedyś jechałem jednym takim
    >>> passatem CC z turbo i wiem, że się to mu włącza tak powyżej
    >>> 2500 obrotów.
    >>
    >> Powtarzasz klasyczną głupotę "znafcuff" samochodów. Zobacz sobie
    >> gdzieś schemat turbosprężarki i odpowiedz sobie na pytanie, co tam
    >> miałoby się włączać przy jakichś obrotach? Są spaliny- turbina się
    >> obraca.
    >
    > Skąd więc wyczuwalny skokowy przyrost mocy w czasie jazdy?

    Kiedyś w warsztacie zapomnieli mi założyć rury między turbosprężarką a
    intercoolerem. Silnik był niemożliwie ospały, ale miał dokładnie taką
    samą charakterystykę - powyżej 2000 rpm zaczynał rwać, oczywiście
    słabiej, ale rwał. Więc odpowiedź jest oczywista - taką ma silnik
    charakterystykę. Turbo potrafi jedynie podbić niutonometry i konie, ale
    proporcjonalnie do pierwotnej charakterystyki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: