eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego › Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Date: Fri, 16 May 2014 22:37:34 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <ll5suk$h07$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lknh0l$gan$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lkni1q$nre$1@node2.news.atman.pl>
    <lkoneo$ou9$1@dont-email.me> <lkop2i$t57$1@usenet.news.interia.pl>
    <lkovul$6j1$1@node1.news.atman.pl> <lkpcl3$m6s$1@dont-email.me>
    <ll5cep$d53$1@node2.news.atman.pl> <ll5k7a$gj3$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-250-55.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1400272660 17415 89.68.250.55 (16 May 2014 20:37:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 May 2014 20:37:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    In-Reply-To: <ll5k7a$gj3$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533181
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-05-16 20:08, Pszemol pisze:
    > "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> wrote in message
    > news:ll5cep$d53$1@node2.news.atman.pl...
    >> W dniu 2014-05-12 04:46, Pszemol pisze:
    >>> Nigdy nie miałem auta z turbo... kiedyś jechałem jednym takim
    >>> passatem CC z turbo i wiem, że się to mu włącza tak powyżej
    >>> 2500 obrotów.
    >>
    >> Powtarzasz klasyczną głupotę "znafcuff" samochodów. Zobacz sobie
    >> gdzieś schemat turbosprężarki i odpowiedz sobie na pytanie, co tam
    >> miałoby się włączać przy jakichś obrotach? Są spaliny- turbina się
    >> obraca.
    >
    > Skąd więc wyczuwalny skokowy przyrost mocy w czasie jazdy?

    Kiedyś w warsztacie zapomnieli mi założyć rury między turbosprężarką a
    intercoolerem. Silnik był niemożliwie ospały, ale miał dokładnie taką
    samą charakterystykę - powyżej 2000 rpm zaczynał rwać, oczywiście
    słabiej, ale rwał. Więc odpowiedź jest oczywista - taką ma silnik
    charakterystykę. Turbo potrafi jedynie podbić niutonometry i konie, ale
    proporcjonalnie do pierwotnej charakterystyki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: