eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego › Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!ecngs!feeder2.ecngs.de!87.79.20.101.MISMATC
    H!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!nx02.iad01.newshosting.com!newsh
    osting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news
    .neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 16 May 2014 22:55:40 +0200
    From: anacron <a...@a...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lknh0l$gan$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lkni1q$nre$1@node2.news.atman.pl>
    <lkoneo$ou9$1@dont-email.me> <lkop2i$t57$1@usenet.news.interia.pl>
    <lkovul$6j1$1@node1.news.atman.pl> <lkpcl3$m6s$1@dont-email.me>
    <ll5cep$d53$1@node2.news.atman.pl> <ll5k7a$gj3$1@dont-email.me>
    <ll5suk$h07$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ll5suk$h07$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 14
    Message-ID: <53767b4d$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user0-120.satfilm.net.pl
    X-Trace: 1400273742 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2153 77.91.0.120:53737
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533183
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16.05.2014 22:37, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > Kiedyś w warsztacie zapomnieli mi założyć rury między turbosprężarką a
    > intercoolerem. Silnik był niemożliwie ospały, ale miał dokładnie taką
    > samą charakterystykę - powyżej 2000 rpm zaczynał rwać, oczywiście
    > słabiej, ale rwał. Więc odpowiedź jest oczywista - taką ma silnik
    > charakterystykę. Turbo potrafi jedynie podbić niutonometry i konie, ale
    > proporcjonalnie do pierwotnej charakterystyki.

    Jesteś pewnym?

    --
    anacron
    Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/
    Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: