  • Data: 2016-06-27 21:58:54
    Temat: Re: Zdalne sterowanie na 1000m - jaki gotowiec
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
    news:nkrvb7$bnj$1@dont-email.me...

    > może Ty tak, ale w normalnym użytkowaniu, mało kto się nato decyduje. ja
    > mam jakieś tam pojęcie o antenach, biQuada sobie poskładam, router wstawię
    > w antenę sat, ale 300m z lekkim przesłonięciem drzewami - nie zestawiłem.
    > tzn widoczność i łączność były - ale na testach. normalne routery na
    > normalnych antenach - niema szans aby się komunikowały na 1000metrów. jak
    > im dasz super hiper anteny, i jeszcze kogoś kto się zna na antenach może
    > tak. ale jesteś na granicy kłamstwa, sugerując że przeciętny
    > ekektryk/elektronik da radę przerobić tak router. druga sprawa że taki
> [...]

    podałem gotowe rozwiązanie, tylko powiesić i skonfigurować, nie trzeba
    rzeźbić anten samemu, jeśli ma być osiągalne z telefonu z wifi to podpiąć
    lan do sieci lokalnej gdzie będzie zalogowany telefon i można obsługiwać z
    telefonu.
    Można jeśli dostępny stały IP zrobić przekierowanie portu, można też baić
    się jakimś dyndns jak adres jest zmienny i wtedy można sobie klikać i
    sprawdzać status 'ze świata'

    --
    pozdr

    Tomasz