  • 1. Data: 2016-06-26 17:49:36
    Temat: Zdalne sterowanie na 1000m - jaki gotowiec
    Od: Marek <f...@f...com>

    Mam potrzebę wył/zał 4 przekaźniki na polu (bez zabudowań). Na
    allegro znalazłem coś takiego:
    http://allegro.pl/zdalne-sterowanie-radiowe-4-kanalo
    we-zasieg-1000m-i5113144498.html

    Czy ktoś z Was to może testował? Wg opisu funkcjonalności pasuje
    idealnie. Martwi mnie tylko, czy nie będzie z tym problemów gdy cały
    czas będzie to działać na granicy deklarowanego zasięgu. O failsafe
    nawet nie pytam...

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-06-26 18:00:07
    Temat: Re: Zdalne sterowanie na 1000m - jaki gotowiec
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marek pisze tak:

> [...]
    > pasuje idealnie. Martwi mnie tylko, czy nie będzie z tym problemów
    > gdy cały czas będzie to działać na granicy deklarowanego zasięgu.

    Na 1km kupuje się na 3km ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2016-06-26 20:03:36
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Marek wrote in <news:almarsoft.4146561477449860531@news.neostrada.p
    l>
    > Martwi mnie tylko, czy nie będzie z tym problemów gdy cały
    > czas będzie to działać na granicy deklarowanego zasięgu. O failsafe
    > nawet nie pytam...

    Pewnie lepiej samemu zrobic na jakims Arduino czy innym pterodaktylu.
    Nadajnik cyklicznie wysylalby ostatnio wybrany stan, odbiornik w razie
    dluzszej przerwy w odbiorze rozlaczalby przekaznik (w wersji normally
    open).

    Modul radiowy 433MHz (np HC-12)
    www.instructables.com/id/Long-Range-18km-Arduino-to-
    Arduino-Wireless-Commun/

    lub nRF24L01+ PA LNA
    Niektore maja nawet gniazdo do podlaczenia anteny zewnetrznej.

    Jesli w oczekiwanej lokalizacji masz dostep do WiFi/Internetu to ESP8266
    (np NodeMCU).
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2016-06-26 20:57:26
    Od: OWL <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-26 o 17:49, Marek pisze:
> [...]
    > idealnie. Martwi mnie tylko, czy nie będzie z tym problemów gdy cały
    > czas będzie to działać na granicy deklarowanego zasięgu. O failsafe

    A może to:
    http://www.elmes.pl/pl/produkty/odbiornik-4-kanalowy
    -pilot-4-przyciskowy-o-duzym-zasiegu-zasilanie-12vdc

    Producent jest z Polski, mój kolega ma ich bezprzewodową centralę
    alarmową i sobie chwali, ja żadnych doświadczeń niestety nie mam ...

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 5. Data: 2016-06-26 21:04:55
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 26.06.2016 o 17:49, Marek pisze:
> [...]
    > idealnie. Martwi mnie tylko, czy nie będzie z tym problemów gdy cały
    > czas będzie to działać na granicy deklarowanego zasięgu. O failsafe

    W odbiorniku na polu podłącz zewnętrzna antenę kierunkową (Yagi) zamiast
    tego kawałka zwiniętego drutu.
    Zasięg wzrośnie wielokrotnie.
    Tylko dopytaj się sprzedawcy na jakiej częstotliwości to pracuje aby
    kupić odpowiednia antenę.

  • 6. Data: 2016-06-26 21:28:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > idealnie. Martwi mnie tylko, czy nie będzie z tym problemów gdy cały
    > czas będzie to działać na granicy deklarowanego zasięgu. O failsafe

    dwa stare telefony gsm. Bezpłatne połączenia w sieci kosztują 5zł na 50 dni

    ToMasz

  • 7. Data: 2016-06-26 21:39:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > będzie to działać na granicy deklarowanego zasięgu. O failsafe nawet nie

    http://www.gorke.com.pl/index.php?strona=produkty&cI
    D=6&sID=24&pID=68

    Albo coś z Elmesa.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2016-06-26 22:18:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Faktycznie bezplatne.

  • 9. Data: 2016-06-27 00:09:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 26 Jun 2016 20:57:26 +0200, OWL <n...@n...com> wrote:
    > A może to:
    > http://www.elmes.pl/pl/produkty/odbiornik-4-kanalowy
    -pilot-4-przyciskowy-o-duzym-zasiegu-zasilanie-12vdc

    Jak ja lubię takie precyzyjne opisy "... o dużym zasięgu". Dużym
    czyli jakim? 10km? 100 km?? Milion km???

    --
    Marek

  • 10. Data: 2016-06-27 09:06:21
    Od: OWL <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-27 o 00:09, Marek pisze:
    -pilot-4-przyciskowy-o-duzym-zasiegu-zasilanie-12vdc

    > Jak ja lubię takie precyzyjne opisy "... o dużym zasięgu". Dużym czyli
    > jakim? 10km? 100 km?? Milion km???

    W karcie katalogowej jest napisane: "zasięg 200 m"

    Pozdrawiam

    Tomek