    From: nb <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.eu
    Date: Tue, 10 Nov 2009 00:58:56 +0100

    at Mon 09 of Nov 2009 22:54, StaM wrote:

    > Zakochac sie mozna w tych cieplych zakatkach-malowidlach.

    Można też mieć ich dość.

    Nie wiem, dlaczego. Bo cenię je, sam bym chciał móc takie robić.
    Mam takie wrażenia jak po wejściu do pomieszczenia ze specyficznym
    światłem czy proporcjami wyposażenia. Kiedy ono drażni. Nie w sensie,
    że podnieca (= wzbudza emocje), czy zniechęca. O! najbliższy rodzaj
    uczucia to zażenowanie albo onieśmielenie. Jednoczesna chęć
    przyjrzenia się i opuszczenia pomieszczenia.
    Na pewien typ muzyki reaguję podobnie.

    Ciekawostka, nie? :-)

    --
    nb