  • Data: 2012-12-19 03:41:43
    Temat: Re: Zdjęcia z aparatu do tableta z Andoidem
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:kar94i$bu1$1@dont-email.me...
    > Widziałem rozwiązania gdzie do aparatu foto zamiast typowej
    > karty pamięci SD można włożyć kombinację SD + wifi...
    > W oczywisty sposób taki zestaw zapewnia wysyłkę zdjęć do Peceta.
    >
    > Czy i w jaki sposób można załatwić taki transfer fotek na
    > tableta z Androidem? I czy takie rozwiązania są praktyczne?
    > Znaczy się czy taka karta wifi do aparatu sprawdza się w praniu?

    Na pierwsze pytanie "jak to zrobić" znalazłem już sam odpowiedź:
    http://support.eye.fi/features/direct/eye-fi-android
    -app/

    Na drugie pytanie wciaż chciałbym usłyszeć odpowiedź użytkowników.
    Czy taka karta do aparatu sprawdza się w praniu? Nie zużywa zbyt
    wiele baterii? Czy wlezie do każdego aparatu czy są jakieś dziwne
    wymogi? Mam Canona Powershot G9 i do niego planuję ten zakup.