    From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: "Ze starej płyty..."
    Date: Thu, 2 Apr 2015 16:24:42 +0200

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/mfjd68$od$1@news.mixm
    in.net
    *Michal Lukasik* napisał(-a):

    > Tu poszedłeś w dobrym kierunku. Sprawdź jeszcze w instrukcji które
    > sloty jak współdzielą przerwania i włóż tak by tych przerwań nie
    > współdzieliły - może się okazać, że będziesz musiał to ustawić
    > "ręcznie" w BIOSie albo też w Windows.

    W Windowsie nawet nie wiem gdzie tego szukać. Natomiast w BIOS-ie
    okazuje się, że wszystko (1, 2/5, 3,4) jest ustawione na AUTO. Zakresy
    możliwe do ręcznego ustawienia to 3,4,5,7,9,11. Jak powinny być
    ustawione
    te przerwania dla każdej z kart? Wystarczy, że będą różne, czy jakieś
    inne zalecenia? Ale wątpliwości moje budzi to, że problem występuje też
    z kartą dźwiękową on board... Może jakiś nieszczęśliwy zbieg
    okoliczności?

    > Zakładam, że ta sieciówka nie jest uszkodzona (może ktoś zdjął z niej
    > ekran [???]), bo wtedy to nic nie zrobisz.

    Też tak zakładam, bo karta nówka, osobiście z opakowania zdzierałem
    folię. Jednak dopuszczam możliwość, że nawet nówka może być uwalona.
    Ekran oczywiście nie tknięty.
    Nic to, następne eksperymenty przeprowadzę chyba dopiero po świętach, bo
    na razie trzaski zmusiły mnie do powortu do Horneta, a do przyszłego
    tygodnia raczej nie znajdę czasu, żeby się pobawić. Ale jak tylko
    poeksperymentuję, to dam znać o wynikach.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675