  • 11. Data: 2009-06-09 06:46:38
    Temat: Re: Zenujące oferty Plusa...
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 03:00:50 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

    > No, ale w takim razie dlaczego tych stazem traktuje z reguly gorzej, niz
    > tych z ulicy?

    Szczerze to nie zauważyłem.
    Ledwie co podpisałem aneks z Orżnąć, bez większych ceregieli za 37,50
    miesięcznie dali mi: pakiet 25 zł na wszystkie sieci, 1000 minut
    miesięcznie na stacjonarne i sieciowe, 1000 minut z 1 numerem w sieci/
    stacjonarnym, 1000 esemesów.

    Uważam, że to lepiej niż ta superoferta:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/wizard?_requesti
    d=219134

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 12. Data: 2009-06-09 07:11:20
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jak jeszcze w Orange pracowałem to standardem było żądanie typu
    > najniższe abo + umowa na rok + N95 8GB. To jest dopiero żenada.

    No jest, takie gowno zamiast telefonu proponowac stalemu klientowi to
    fucktycznie max zenada :(
    Nie mieli czegos ze stajni HTC ?

    pozdrawiam, leszek :)

  • 13. Data: 2009-06-09 07:26:20
    Temat: Re: Żenujące oferty Plusa...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem w tej sieci o początku istnienia, miałem kilka numerów,
    > obecnie już tylko dwa i wygląda że i te numery zakończą swój
    > żywot bo nie rozumiem jak można klienta z tyloletnim stażem
    > traktować na równi albo prawie na równi z klientem z ulicy

    A jeszcze 3 lata temu bys sie bardzo cieszyl gdyby cie potraktowano
    tak samo :-)

    > . czy ja się czepiam?

    A rachunki duze placisz ? terminowo ? Bo moze na takim kliencie to
    nikomu nie zalezy :-)

    >A może u innych operatorów jest podobnie?

    Ostatnio u ery to jest nawet ciekawiej.
    "Mysmy zauwalismy ze pan zasem przekracza swoj abonament, wiec
    proponujemy panu dwukrotnie wyzszy.
    I juz nigdy nie bedzie pan musial placic wiecej niz bylo umowione"
    :-)

    J.

  • 14. Data: 2009-06-09 07:36:29
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    J.F. pisze:

> [...]
    > proponujemy panu dwukrotnie wyzszy.
    > I juz nigdy nie bedzie pan musial placic wiecej niz bylo umowione"

    Widzisz....
    Bo to jest wina planów, targetów itp.
    Zawsze proponując klientowi jakieś rozwiązanie staram się najpierw
    analizować billingi. Czasami opłaca sie podnieść taryfę, a czasami nie.
    Czasami wystarczy coś włączyć/wyłączyć na koncie.

    Pod koniec pracy w Orange jednemu z klientów poprzez włączenie tylko
    jednej płatnej usługi pomimo dodatkowej opłaty rachunki spadły o xxx zł.

    Teraz w Plusie to troszkę inaczej wygląda.

    W Orange KKB miał podobne uprawnienia jak salony i punkty sprzedaży.

    W Plusie G300 ma większe uprawnienia. Może oferować rozwiązania i taryfy
    niedostępne w salonach i punktach sprzedaży.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 15. Data: 2009-06-09 09:24:39
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    cpt. Nemo pisze:

    > No jest, takie gowno zamiast telefonu proponowac stalemu klientowi to
    > fucktycznie max zenada :(

    Mam nadzieję, że to tylko ironiczne podsumowanie wymagań stawianych
    przez abonentów.

    Z moich obserwacji wynika, że klienci biznesowi korzystający z wysokich
    taryf nie przykładają uwagi do telefonów. Wolą korzystniejsze stawki niż
    wypasione telefony z którymi zazwyczaj mają problemy.
    Może to się wydać dziwne ale Ci klienci bez problemu wybierają proste
    Nokie 6300 czy SE C902.

    Im mniejsze abo tym większe żądania klientów i zdziwienie kwotą jaką
    muszą za nie wyłożyć.

    Nie uogólniam tutaj ale zazwyczaj tak to wygląda.

    --
    Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń
    +48 607 600 027

  • 16. Data: 2009-06-09 14:06:02
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

> [...]
    >
    > W Plusie G300 ma większe uprawnienia. Może oferować rozwiązania i taryfy
    > niedostępne w salonach i punktach sprzedaży.

    A czy Plus wzorem innych sieci ma mobilnych opiekunów klient którzy mogą
    przyjechać do klienta i pomóc wybrać ofertę?

  • 17. Data: 2009-06-09 15:09:24
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    J.S pisze:

    > A czy Plus wzorem innych sieci ma mobilnych opiekunów klient którzy mogą
    > przyjechać do klienta i pomóc wybrać ofertę?

    Klienci biznesowi mają opiekunów (właśnie G300) takich jak ja.
    Jedziemy do klienta, omawiamy ofertę i klient decyduje.
    Wszystkie niezbędne narzędzia mamy ze sobą przy czym ja wybrałem taki
    model pracy, że nie wożę telefonów tylko zawsze zamawiam konkretne
    egzemplarze dla konkretnego klienta.

  • 18. Data: 2009-06-11 11:52:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 09 Jun 2009 09:36:29 +0200, Flo wrote:

> [...]
    >
    >Pod koniec pracy w Orange jednemu z klientów poprzez włączenie tylko
    >jednej płatnej usługi pomimo dodatkowej opłaty rachunki spadły o xxx zł.

    Slusznie cie zwolnili :-)

    J.

  • 19. Data: 2009-06-11 15:36:17
    Temat: Re: Żenujšce oferty Plusa...
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    J.F. pisze:

    > Slusznie cie zwolnili :-)

    Nikt mnie nie zwolnił jeśli już o tym chcesz rozmawiać.

    Sam odszedłem i do tego tak miałem skonstruowaną umowę, że nie miałem
    zakazu konkurencji. Nie chciałem wracać do komórek ale zaoferowano mi
    pracę w Plusie, więc skorzystałem z oferty.