  • 1. Data: 2013-03-12 22:56:33
    Temat: Zima znowu zaskoczyła drogowców
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    Dla tych co biadolą, że u nas śnieg na drogach a w Niemczech pięknie
    osuszone.

    http://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje/swiat,27/niemcy-
    ponad-100-aut-w-karambolu,79589,1,0.html

  • 2. Data: 2013-03-13 00:46:44
    Temat: Re: Zima znowu zaskoczyła drogowców
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: DoQ Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 12.03.2013, 22:56:33

    > Dla tych co biadolą, że u nas śnieg na drogach a w Niemczech pięknie
    > osuszone.

    Fejk. Przecież wszyscy wiedzą, że w Niemczech drogi są pięknie osuszone.
    I nie ma karamboli, bo są autostrady i zachodni kierowcy.

    --
    Llort

    lengyel - magyar erőteljes nyelvrokonság

  • 3. Data: 2013-03-13 01:27:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 22:56:33 +0100, DoQ napisał(a):
    > Dla tych co biadolą, że u nas śnieg na drogach a w Niemczech pięknie
    > osuszone.

    Akurat dzis pojechalem osemka, i byla pieknie osuszona. Ale wieczorkiem juz
    we wroclawiu spadl snieg i bylo ... fajnie :-)

    > http://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje/swiat,27/niemcy-
    ponad-100-aut-w-karambolu,79589,1,0.html

    Bo Niemcy nie umieja jezdzic, kultura to nie wszystko :-)

    J.

  • 4. Data: 2013-03-13 08:13:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-03-12 22:56, DoQ pisze:
    > Dla tych co biadolą, że u nas śnieg na drogach a w Niemczech pięknie
    > osuszone.

    Zima nie zaskakuje drogowców. Zaskakuje kierowców. Gdy pada to jest
    biało i żaden "drogowiec" nic na to nie poradzi. Za to kierowcy pokazują
    wówczas swoje braki w wyszkoleniu.

    --
    MN

  • 5. Data: 2013-03-13 08:38:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.03.2013 08:13, Marcin N pisze:

    > Zima nie zaskakuje drogowców. Zaskakuje kierowców. Gdy pada to jest
    > biało i żaden "drogowiec" nic na to nie poradzi. Za to kierowcy pokazują
    > wówczas swoje braki w wyszkoleniu.

    Ale to nie brzmi tak medialnie...

  • 6. Data: 2013-03-13 09:51:53
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 12-03-2013 22:56, DoQ pisze:
    > http://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje/swiat,27/niemcy-
    ponad-100-aut-w-karambolu,79589,1,0.html

    Mniejsza o zimę!
    Ważne, że u nas przybędzie w ofercie komisów "ponad 100 aut"
    bezwypadkowych od pierwszego właściciela będącego kobietą w kościele na
    emeryturze.
    I to jest ta dobra strona, że tak zacytuję klasyka: "always look on the
    bright side of life"

    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 7. Data: 2013-03-13 10:09:11
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

> [...]
    > osuszone.
    >
    > http://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje/swiat,27/niemcy-
    ponad-100-aut-w-karambolu,79589,1,0.html

    Trzeba nogę z gazu ściągnąć ale jest ciężko, gdzieś pieniądze czekają
    do zarobienia (jak to Burnejka mówi trza zapierdalać). Takie warunki to
    może 80 km/h być za dużo. Mnie na kursie przygotowującym do zdobycia
    upragnionego prawo jazdy nic nie mówili na temat mgły na autostradzie i
    o tym jak szybko pojawiają się stojące samochody. Widać po obrazach że
    nie tylko mnie tego nie mówili.

    Kiedy z Wrocławia do Kołobrzegu przez Niemcy jechałem, przed którymś
    Sylwestrem, to duża część autostrady był tylko prawy pas odśnieżony.

  • 8. Data: 2013-03-13 10:17:24
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Dla tych co biadolą, że u nas śnieg na drogach a w Niemczech pięknie
    > osuszone.
    >
    > http://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje/swiat,27/niemcy-
    ponad-100-aut-w-k...

    Znowu import aut bezwypadkowych wzrośnie:)

    _____
    grzech
    626

  • 9. Data: 2013-03-13 11:06:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hisjusz" napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Trzeba nogę z gazu ściągnąć ale jest ciężko, gdzieś pieniądze
    > czekają do zarobienia (jak to Burnejka mówi trza zapierdalać). Takie

    Akurat u Niemcow parcie na to jest jakby mniejsze.

> [...]
    >upragnionego prawo jazdy nic nie mówili na temat mgły na autostradzie
    >i o tym jak szybko pojawiają się stojące samochody. Widać po obrazach

    Im wielu rzeczy nie mowili. Np tego ze jak deszcz pada to droga jest
    sliska.
    A moze to stary przesad ... bo zap*ja w deszczu 140, i nie widac aby
    wypadali.

    J.