  • Data: 2019-06-03 19:36:27
    Temat: Re: Zmiana nazwy
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-03 o 18:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    > Ale mowa byla o kontaktach - ktora ikone ?

    Tak trudno wejść w kontakty?
    Ikonę kontakty mam na pulpicie (przeciągnęłam sobie palcem), tak jak i
    inne potrzebne, zeby były "pod ręką". Każdy kontakt ma swój obrazek
    (oczywiście nie jego morda).
    Jak ktoś do mnie dzwoni to juz z daleka widz kto dzwoni.

    > I mowa byla, ze nazwe obcina - jak proponujesz zmienic nazwe ?

    Ja mam całe imie i nazwisko, nic mi nie obcina. Może niech wejdzie w
    edycje tego kontaktu i spróbuje jeszcze raz.

    > A wracajac do programow/aplikacji ... takie np Google maps jest jedno, a
    > ikonek ma ze cztery.
    > Jak sie dowiedziec, czym sie roznia ?

    U mnie każda ikona ma swoja nazwę. Myślę, ze na tamtym telefonie można
    sobie nazwę zmienić.
    Nie ma sensu sie rozpisywać na ten temat. Trzeba przeczytać instrukcję
    obsługi do konkretnego telefonu. Jak kupił telefon bez instrukcji
    obsługi to taką instrukcję można sobie znaleźć w internecie.

    --
    animka