  • 1. Data: 2019-06-03 09:15:40
    Temat: Zmiana nazwy
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Zawsze mnie zastanawiało dlaczego wszyscy podniecając się tym Androidem.
    "taki dobry bo można sobie apki instalować"

    Kupiłem mamie samartfona.
    Sama stwierdziła że kiepski bo musi siedem razy kliknąć żeby zadzwonić
    do siostry.

    Wiec porobiłem jej skróty na pulpiecie do trzech najpopularniejszych osób.
    No i ucieło mi oczywiście nazwy.
    Wiec chce zmienić nazwę skrótu.

    szukam jak to zrobić
    Trzeba zainstalować apke żeby zmienić nazwę pliku.

  • 2. Data: 2019-06-03 11:50:58
    Temat: Re: Zmiana nazwy
    Od: p...@g...com

    sprobuj ze zdjeciem ewentualnie innym rozpoznawalnym symbolem no chyba wymagane jest
    cos w stylu profesor nadzwyczajny Jadwiga Achmistrowicz-Wachmistrowicz wtedy nawe
    ajfon nie pomoze :-)

  • 3. Data: 2019-06-03 12:29:10
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 03.06.2019 o 09:15, Bolko pisze:
    > Zawsze mnie zastanawiało dlaczego wszyscy podniecając się tym Androidem.
    > "taki dobry bo można sobie apki instalować"
    właśnie dla tego!

    > Kupiłem mamie samartfona.
    to był błąd
    > Sama stwierdziła że kiepski bo musi siedem razy kliknąć żeby zadzwonić
    > do siostry.
    to trzeba sprawdzić dla czego po 7 radzie działa, po pierwszym nie.
    Mozna oczywiście powiedzieć że to wina smartfona pisu tuska czy emisji
    co2. Ale to nie prowadzi do rozwiązania problemu, tylko pomaga się wypłakać

    > Wiec porobiłem jej skróty na pulpiecie do trzech najpopularniejszych osób.
    > No i ucieło mi oczywiście nazwy.
    > Wiec chce zmienić nazwę skrótu.
    to co zrobiłeś, nie jest funkcją systemu operacyjnego. Taki czy inny
    program dodany przez producenta lub nie, tak to zrobił a nie inaczej.
    Być może, zgaduje, bo większość postu to narzekanie a nie opis tego co
    chcesz osiągnąć) program do skrótów na pulpicie oczekuje że w książce
    telefonicznej, osoby będą miały swoje fotki. wtedy skrótami będą "gęby"
    osób do których chcesz dzwonić.

    > szukam jak to zrobić
    > Trzeba zainstalować apke żeby zmienić nazwę pliku.
    dalej trochę na ślepo doradzam jakiś speed dial. W lineage15 mam ikonkę
    z fotką i imieniem poniżej

    ToMasz

  • 4. Data: 2019-06-03 15:26:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-03 o 12:29, ToMasz pisze:
> [...]
    > chcesz osiągnąć) program do skrótów na pulpicie oczekuje że w książce
    > telefonicznej, osoby będą miały swoje fotki. wtedy skrótami będą "gęby"

    I to jest właśnie _esencja_ jakości tego systemu dla GIMBAZY

  • 5. Data: 2019-06-03 15:26:42
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-06-03 09:15, Bolko wrote:
    > Kupiłem mamie samartfona.
    > Sama stwierdziła że kiepski bo musi siedem razy kliknąć żeby zadzwonić
    > do siostry.

    Czemu głosowo nie wybiera?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 6. Data: 2019-06-03 15:39:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Zawsze mnie zastanawiało dlaczego wszyscy podniecając się tym
    >Androidem.
    >"taki dobry bo można sobie apki instalować"

    No wiesz - bez tego jestes skazany tylko na to, co fabryka dała.

    No, byla ta Java w wersji J2ME, jakies mozliwosci miala.

    >Kupiłem mamie samartfona.
    >Sama stwierdziła że kiepski bo musi siedem razy kliknąć żeby
    >zadzwonić
    >do siostry.

    A to swoja droga ... ale teraz patrze na telefon "dla seniora",
    jak senior dzwoni - tryb glosny wlacza sie jednym przyciskiem.
    Ale jak odbiera ... trudno zliczyc :-)

> [...]
    >Wiec chce zmienić nazwę skrótu.
    >szukam jak to zrobić
    >Trzeba zainstalować apke żeby zmienić nazwę pliku.

    Pliku ? Wiekszosc telefonow managera plikow ma.

    Ale skrot, ikona na ekranie - to chyba inna bajka.

    J.

  • 7. Data: 2019-06-03 15:55:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .
    On 2019-06-03 09:15, Bolko wrote:

    >Czemu głosowo nie wybiera?

    Bo to jeszcze wieksza komplikacja ?

    Przy czym googla trzeba troche pochwalic - rozumie polski jezyk.

    A ajfon rozumie ?

    J.

  • 8. Data: 2019-06-03 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > Kupiłem mamie samartfona.
    > Sama stwierdziła że kiepski bo musi siedem razy kliknąć żeby zadzwonić
    > do siostry.

    Hmm policzmy:
    - odblokowanie ekranu
    - ikonka telefonu
    - SIO (mysle ze wystarczy)
    - klik - i dzwoni

    To 6 razy...

    A w starym telefonie ile razy trzeba było?

    A szybkie wybieranie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 9. Data: 2019-06-03 18:01:28
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-03 o 15:39, J.F. pisze:
    > Pliku ? Wiekszosc telefonow managera plikow ma.
    >
    > Ale skrot, ikona na ekranie - to chyba inna bajka.

    Napisz mu, zeby przeczytał instrukcję obsługi telefonu.
    Jak sie chce dodac skrót na ekranie to trzeba przycisnąć ikonę palcem i
    przeciągnąć.

    --
    animka

  • 10. Data: 2019-06-03 18:49:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    >Napisz mu, zeby przeczytał instrukcję obsługi telefonu.
    >Jak sie chce dodac skrót na ekranie to trzeba przycisnąć ikonę palcem
    >i przeciągnąć.

    Ale mowa byla o kontaktach - ktora ikone ?
    I mowa byla, ze nazwe obcina - jak proponujesz zmienic nazwe ?

    A wracajac do programow/aplikacji ... takie np Google maps jest jedno,
    a ikonek ma ze cztery.
    Jak sie dowiedziec, czym sie roznia ?

    J.