  • Data: 2009-02-16 21:32:46
    Temat: Re: Zmiana operatora WLR
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    brum pisze:

    > no dobrze, ja tez chce rozne rzeczy, ale czy sprawdziles, co jest w
    > przepisach ?
    Niebardzo jest jak to sprawdzić. Tzn Niema przepisów jak to rozwiazać.
    Dzięki uprzejmości Dialogu, powiedziano mi że Dialog ma dwie możliwości:
    albo zakończyć umowe i skasować numer(sprawa zamknieta), albo oddać
    numer do TPSA - i tu tpsa moze robić co chce - i skutecznie to robi. Czy
    to jest zgodne z przepisami - trudno powiedzieć. Niejest to złamaniem
    przepisów, natomiast jest to ewidentnie wykorzystywaniem pozycji
    monopolistycznej.

    ToMasz