  • Data: 2018-03-24 16:53:14
    Temat: Re: Zmiana sposobu jazdy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 24 Mar 2018 15:19:49 +0100, Marek S napisał(a):

    > Hmmm. Jest to jakaś myśl. Jednakże nie wiem czy jest sens bawienia się w
    > to bo i tak niczego przecież nie zmienię.
    >
    > A tak na marginesie - mam idealną zgodność prędkości na Yanosiku i
    > kamerze ze wskazaniem prędkościomierza. Może inaczej - prędkościomierz
    > zawsze zawyża równo o 5km/h.

    Pogratulowac, ale ja sie boje czego innego - ze komputer tym sterujacy
    jakos "inteligentnie" obraca wskazowke, i przy przyspieszeniach troche
    klamie.

    JySCzLlA4k8Tz/view

    > Tak, ten. Dolne wykresy (w sensie dolny czerwony i dolny zielony) to
    > charakterystyka na standardowym programie. Górne - po optymalizacji.
    > Czyli nas interesują górne.

    > A jest zasadniczo lepiej mimo to.

    I to jest dziwne :-)

    > Nie mam bladego pojęcia. Nie znam się na tym. Widziałem ją w środku po
    > awarii sprzęgła. Otóż ma 3 sprzęgła mokre po 12 tarczek na każdym.
    > Zmiana biegów praktycznie niewyczuwalna niezależnie jak się jedzie.
    > Konstrukcja strasznie złożona szczególnie, że napędza 2 wały więc nawet
    > nie starałem się zrozumieć na co patrzę. Może coś wywnioskujesz.

    Miedzy silnikiem a skrzynia bylo cos podobnego ?
    https://revmaxconverters.com/product/zp-5hp24-torque
    -converter/

    A moze od silnika ida dwa wały ... niestety jeden w drugim, wiec
    kiepsko widac.
    A to sprzeglo to w skrzyni ?

    > Nie ma "sport". Jest "standard" i"comfort". Ten drugi dla cierpliwych i
    > rozrzutnych, do niczego się nie nadaje.

    > Przecież sam cytujesz charakterystykę jaką udostępniłem :-) Widać
    > dokładnie turbodziurę, która jest dość nisko.

    jakbys tak jechal na poczatku 130 ... ale jak piszesz start od zera.

    https://www.youtube.com/watch?v=gu7APi6dKP0
    to staroc ... ale tu komputer ciagnie obroty do konca.

    J.