  • Data: 2013-10-06 18:43:29
    Temat: Re: Znakowanie samochodu
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 października 2013 17:38:22 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    Poczytaj opis na allegro. Link do podobnego znajdziesz na elektronice w temacie o
    śledzeniu kota.

    > ja znalazłem takie coś w chinach za 40zł. można nawet na to
    >
    > zatelefonować i podsłuchiwać. ja bym takie coś zainstalował w każdym
    >
    > aucie. pytanie jednak pozostaje. czy to urządzenie czasami działa, czy
    >
    > też po podłączeniu do ładowania na stałe będzie stabilnie, bez resetu
    >
    > funkcjonowało rok.
    >

    > ToMasz
    >
    > ps
    >
    > Poszukam o kotach, kiedy to było?

    W kotach to link okazał się przydatny.
    http://allegro.pl/nowosc-lokalizator-antykradziezowy
    -gps-logger-gsm-i3602273313.html
    Nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie Mógłbym kłamać, ale nie o to chodzi. Ten z linku
    65 złotych z przesyłką. Jestem bardzo ciekawy jak to działa. Piszesz że masz kilka
    samochodów i byś chętnie zainstalował. Może kup sztukę i przetestuj. Jest kilka dni
    na zwrot. Jeśli by się do niczego nie nadawało to zwrócę Ci połowę kosztów przesyłki.
    Ale w ten sposób że 5 zyli wpłacę na jakąś organizację dobroczynną, jaką sobie
    zawinszujesz. A zdjęcie przekazu zamieszczę w necie i dam do niego link. Może i inni
    tez by chcieli się podłączyć pod taki test? W opisie jest że wystarczy podłączyć
    zasilanie i zaczyna pracować. Pobór prądu w czasie czuwania 0,2mA. To kurna na
    zasilaniu awaryjnym ze dwie baterie od pilota połączone równolegle by wystarczyły.