    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Znów kadrowanie...
    Date: Fri, 15 Aug 2014 17:00:55 +0200

    W dniu 2014-08-15 07:53, Piotr Kosewski pisze:

    > W takim razie zupełnie nie rozumiem, po co tworzysz te wątki.

    Bo tylko w tym miejscu mam okazję poczytać na temat tego co sądzę
    specjaliści z branży.

    > Widać, że masz już jakiś wyrobiony styl i gust.

    Nie posiadam wyrobionego gustu i styl też ewaluuje. Obym nigdy nie
    doświadczył takiej stagnacji.

    > Podobają Ci się własne
    > zdjęcia. Jeśli robisz je dla siebie, to chyba już powinieneś być
    > szczęśliwym człowiekiem.

    A i owszem, ale raczej nie o moim szczęściu jest wątek. Czyżby jakieś
    Twoje braki w szczęśliwości ujawniały się teraz? ;-)

    > Jeśli masz ochotę się nimi dzielić (dostać "like", poczytać komentarze
    > "great shot!", a może nawet pogadać z kimś podobnym), to załóż sobie
    > konto na jakimś odpowiednim portalu i tam je umieszczaj.

    Gdyby istniał portal gdzie można dostać "don't like'i" wraz z
    obowiązkowym uzasadnieniem, to chętnie bym sie tam zapisał.

    > Oczywiście możesz tu raz w tygodniu wrzucać zdjęcia z "bezmiarem
    > przestrzeni" na 90% kadru, ale jaki właściwie jest cel tego ćwiczenia?

    A no temu aby sprowokować do dyskusji czy styl znawców tematu nie jest
    narzucony wiedzą zdobytą w podręcznikach itp i czy w związku z tym
    wszelkie odstępstwa nie są uznawane za niegodne oglądania.

    Marek