  • 31. Data: 2012-08-10 07:48:45
    Temat: Re: Żółte swiatło
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-08-10 07:22, Jacek Politowski wrote:

    > W skrócie - dlaczego?

    Ponieważ wszyscy wiedzą, że na żółtym jeszcze można / już można.

    Shrek

  • 32. Data: 2012-08-10 17:28:14
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <k027bp$f3a$1@inews.gazeta.pl>
    Shrek <u...@d...invalid> wrote:

    > Ponieważ wszyscy wiedzą, że na żółtym jeszcze można / już można.

    Co, jeśli jest prawdą, tylko potwierdza że czerwone+żółte w obecnym
    kształcie nie pełni żadnej funkcji (a już na pewno nie oczekiwaną).

    Jednak prawdę mówiąc tych co uważają, że "już można" widuję chyba
    mniej niż tych, co uważają, że na _czerwonym_ "jeszcze można".

    --
    Jacek Politowski

  • 33. Data: 2012-08-10 20:17:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid>

    > Byłoby gorsze, bo zjada czas cykli. Pomysł, żeby zółte było na dwóch
    > kolizyjnych kierunkach jednocześnie jest absurdalny.

    Czy ja wiem ... zmienili ostatnio światła na żółte migające na jednym
    skrzyżowani i tak sobie z powodzeniem migają od tygodnia czy dwóch.

  • 34. Data: 2012-08-10 20:20:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jacek Politowski" <s...@n...istnieje>

> [...]
    >
    > Jednak prawdę mówiąc tych co uważają, że "już można" widuję chyba
    > mniej niż tych, co uważają, że na _czerwonym_ "jeszcze można".

    Jak zielone świeci się krócej niż trwa opróżnienie skrzyżowania to zawsze
    tak będzie. Po prostu nikt nie chce czekać po kilka razy na czerwonym. Jest
    to zresztą ta sama kwestia, znaczy tych ruszań więcej wychodzi, więc większe
    straty płynności są. Kwestia czy się wjeżdża komuś przed maskę czy tam
    pieszego pogania na pasach. Jak nie to przecież problemu nie ma.

  • 35. Data: 2012-08-10 21:56:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@n...istnieje napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A na kursie nie uczyli, że nie stoi się na biegu i sprzęgle? Co
    > najmniej z dwóch względów:
    > 1. niszczy to sprzęgło
    > 2. jest niebezpieczne, bo gdy ktoś wjedzie Ci w bagażnik, to odruchowo
    > puścisz sprzęgło i masz szansę pojechać do przodu

    nie wierze...
    mnie uczyli aby kontrolować wsteczne lusterko, aby w razie potrzeby,
    widząc, że ten z tyłu nie wyhamuje ruszyć do przodu i uniknąć zderzenia.

    Pierdołów o zużywaniu się sprzegła na szczęście nikt nie opowiadał...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 36. Data: 2012-08-10 21:56:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@n...istnieje napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zwracając uwagę w szczególności na to, że nie każdy kierowca jest
    > mistrzem-praktykiem, z milionami kilometrów na koncie. Do tego nie
    > wszędzie są jednakowe warunki. Np. czasem trzeba ruszyć z ręcznego, a
    > z sekundowego żółtego połowę zjada czas reakcji (który bardzo
    > chętnie jest podawany przy "analizach" hamowania, a tu nagle o nim
    > jakby zapomnieliście).

    taaa. ale problem polega na tym, ze jak zaprogramujesz skrzyzowanie
    pamietając o np. pol sekundowym opoźnieniu przy ruszaniu pod górkę, to
    nagle sie zdziwisz jak ktos wjedzie płynnie, bo nie musiał ruszac, tylko
    akurat trafił na włączające się zielone...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 37. Data: 2012-08-10 22:26:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > nie wierze...
    > mnie uczyli aby kontrolować wsteczne lusterko, aby w razie potrzeby,
    > widząc, że ten z tyłu nie wyhamuje ruszyć do przodu i uniknąć zderzenia.

    Na tego co przed Tobą ???

    > Pierdołów o zużywaniu się sprzegła na szczęście nikt nie opowiadał...

    Łożyska sprzęgła.

  • 38. Data: 2012-08-10 22:49:47
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-08-10 22:26, John Kołalsky wrote:

    > Łożyska sprzęgła.

    Zuzywają się jak przy normalniej jeździe?

    Shrek.

  • 39. Data: 2012-08-10 23:18:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid>

    > Zuzywają się jak przy normalniej jeździe?

    No właśnie nie. Pewnie teraz trochę inaczej jest, ale kiedyś miało to
    znaczenie.

  • 40. Data: 2012-08-10 23:36:52
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-08-08 09:34, jotmys pisze:
    > Czy jest jakaś norma/przepis, które ustalają czas trwania żółtego światła.
    > Czasem mam wątpliwości.
    >
    > jotmys

    a pięta się czasy jak to najpierw zielone było migające a dopiero
    potem wskakiwało żółte.