    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.warszawa,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Date: Mon, 24 Nov 2014 06:24:22 +0100

    On 2014-11-23 23:48, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Poobracaj sobie widok i zobaczysz tuż obok kopertę. Jest możliwe, że
    > to niepełnosprawny ,,właściciel" koperty przyjechał wieczorem i zastał
    > ją zastawiona przez inne auto i nie mogąc znaleźć innego miejsca,
    > wjechał pod drzwi. A w ciągu dnia miejsca się zwolniły.

    A może poszli do lasu. Wybacz, ale jak już mówiłem - brzytwa Ockhama.
    Zresztą wystarczy się kawałek odsunąć i już mamy innego
    "niepełnosprawnego" na tym miejscu. Tym razem złotówkę. Fakt jest taki,
    że dopóki takie bydło będzie zastawiać wejście do klatki, żeby mieć
    bliżej, to nikt mi nie wmówi, że słupki są zbędne.

    Shrek.