  • Data: 2009-01-14 12:53:33
    Temat: Re: Żydowska małpa
    Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adam" <jestem_dziwakiem_co_boi_sie:

    świetny nick:-)

    > Nadal nie mam pojęcia po co to zrobiłeś i dlaczego tak ale nie wydaje mi się to być

    > specjalnie frapujące. Internet jest w jakimś sensie śmietnikiem - każdy to wie. Ot
    > dorzuciłeś się z kolejnym wirtualnym śmieciem i tyle.

    A mnie by udało się odnaleźć, min. świetną analogię:))

    W jaki prosty sposób potrafimy zaszufladkować, zeszmacić, ośmieszyć
    człowieka przypisując mu nieistotne cechy zewnętrzne (wszak pochodzimy
    od małpy), uznawane za wady: (wyłupiaste oczy, szczurza morda,
    odstajace uszy, spłaszczona głowa), ot co...(?!)

    Przecież na pierwszej fotografii to zwykła zabawka jakich setki w sklepach,
    dopiero podpis "robi swoje" i te wszystkie zmiany utworzone ręką człowieka,
    albo raczej wytworzone w jego umyśle, bo ręka to tylko narzędzie, jak aparat
    fotograficzny.

    Nadając takie cechy wyglądu, mające powodować lekceważenie, nienawiść
    ukształtowaną przez pokolenia ( itp.), to zwykły brak tolerancji, czy głupota
    a może nasza cecha narodowa?

    Jeszcze trochę, a ten milion Polaków, będzie w popłochu wracać z Wysp B.
    bo zaszufladkują ich jako alkoholików, nierobów, złodziei... i etc. ;-)

    --
    Mel