  • Data: 2002-11-03 17:24:16
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: Jarek Zgoda <j...@u...zgoda.biz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 3 Nov 2002 08:31:51 +0000 (UTC), WaSyL pisze na grupie
    pl.internet.polip:

    > Nic nie musza. Jak 'biedni' admini sieci osiedlowych straca klientow na
    > rzecz powiedzmy neo, gdzie nikt nie tnie bez sensu, to prosty czynnik
    > ekonomiczny wytlumaczy ladminom, ze blokowanie jest bez sensu. przypomne, ze
    > chodzi mi o uzytkownika domowego. w firmach wiadomo - firma placi - p2p sie
    > wycina.

    Martwisz się o niepewny los swojego admina? Że przestanie robić coś, z
    czego ma marny grosz albo nie ma go wcale? Znam wielu takich w okolicy -
    żaden nie wziął jeszcze ani grosza za adminowanie, za to dorobił się
    siwizny albo wrzodów.

    --
    Zdrówko
    Jarek Zgoda