  • Data: 2002-11-03 17:24:27
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> napisał w wiadomości
    news:aq1kf0$jmt$1@news.tpi.pl...
    > A jakie to łącze do domu ma GWARANTOWANĄ przepustowość ? Bo ja takiego
    cuda
    > jeszcze w życiu nie widziałem.

    zadne.
    Ale jak kupuje sdi/neo, to raczej dziala... tj oczywiscie do routera
    brzegowego.
    Zwracam uwage na inna rzecz - przesadzanie prowajderow.

    > Jesteś już którąś z kolei osobą, która będąc zaangażowana w
    administrowanie
    > sieciami zdaje się w ogóle nie dostrzegać realiów technicznych i
    > ekonomicznych tym interesem rządzących.

    Prosze, przeczytaj moja odpowiedz do "Samotnika", ale dokladnie i ze
    zrozumieniem.

    "Dążenie do perfekcji może być oparte jedynie na doskonałym poczuciu smaku i
    dbałości o najwyższą jakość" Zino Davidoff
    Alex D. B. www.agiees.com