  • Data: 2009-04-19 15:43:42
    Temat: Re: adapter SD na mini PCI-e - wbudowany pendrive ;)
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Szukaj dysku SSD do Dell Mini 9 (netbook), niestety w "u nasz" jest z
    > tym krucho. Analogiczny dysk PCI-E 32GB kosztuje 300zł ale w wersji 7cm
    > (pasuje do wiekszej ilosci netbooków mi. Asusów EEE 901).
    >
    > Takiego nie mozesz sobie wsadzic w kompa:
    > http://www.allegro.pl/item608453357_king_ssd_silicon
    _power_express_card_8gb_gw24.html
    A macałeś to konkretne? Miałem w rękach podobną kartę i nie dość że
    naprawdę nie używało PCIe z expresscard, tylko usb, to transfery były
    mocno zawyżone (realne ~13-15MB/s odczyt, 5MB/s zapis). No i te 8GB
    tutaj - cena 2x większa niż tego typu pendrive, rozmiar 4x większy,
    problematyczność też (w razie W nie ma gdzie tego wetknąć, a pendrive
    usb raczej wszędzie obsłuży)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173