  • 1. Data: 2009-04-15 16:23:47
    Temat: adapter SD na mini PCI-e - wbudowany pendrive ;)
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Witam,

    Ostatnio po głowie taka idea mi się pałęta.
    Otóż chciałbym mojego laptopa Lenovo ThinkPad X300 wyposażyć we
    wbudowanego pendriva ;)

    Otóż, laptopa ma wolny slot mini PCI-e do którego zmieści się karta o
    długości 5cm. Czy można gdzieś kupić taka kartę adapter do której włożę
    kartę SDHC? Dzięki temu miałbym dodatkowy magazyn plików. Mam świadomość
    tego, że zbyt szybkie to nie będzie ale nie w tym rzecz.
    Na złożenie w nim mp3 czy fotek był by wprost idealny a 64GB dysk SSD
    mojego laptopa każe się ograniczać w tym zakresie.

    Można gdzieś takie coś dostać?

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6750 @2,88GHz + 4GB RAM OCZ

  • 2. Data: 2009-04-15 18:29:52
    Temat: Re: adapter SD na mini PCI-e - wbudowany pendrive ;)
    Od: mt <m...@m...pl>

    RudeBoy pisze:
> [...]
    > Na złożenie w nim mp3 czy fotek był by wprost idealny a 64GB dysk SSD
    > mojego laptopa każe się ograniczać w tym zakresie.

    Jednak prosciej bedzie zastosowac Adapter miniSD-USB sam mam i nie narzekam.

  • 3. Data: 2009-04-15 18:59:58
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    mt pisze:

    > Jednak prosciej bedzie zastosowac Adapter miniSD-USB sam mam i nie
    > narzekam.

    Nie prościej. Bo mi będzie dzyndzel z portu USB wystawał. Będę go musiał
    wyciągać wkładać pilnować itd...

  • 4. Data: 2009-04-15 19:12:38
    Od: BartekK <s...@N...org>

    RudeBoy pisze:

    > Nie prościej. Bo mi będzie dzyndzel z portu USB wystawał. Będę go musiał
    > wyciągać wkładać pilnować itd...
    Nie, dzyndzla usb pozbawiasz obudowy (by był mniejszy i cieńszy) i
    montujesz również wewnątrz laptopa.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2009-04-15 19:22:30
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    BartekK pisze:

    > Nie, dzyndzla usb pozbawiasz obudowy (by był mniejszy i cieńszy) i
    > montujesz również wewnątrz laptopa.

    ok... ale gdzie go podepne?
    Bo jakikolwiek druting odpada. Laptop nowy na gwarancji.

  • 6. Data: 2009-04-16 04:55:30
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    RudeBoy wrote:
    > ok... ale gdzie go podepne?
    > Bo jakikolwiek druting odpada. Laptop nowy na gwarancji.

    Moze nie do konca na temat, ale... w takim razie po co brales SSD,
    wiedzac, ze jednak przyda Ci sie troche miejsca? Czas dostepu? Odpornosc
    na rzucanie komputerem w czasie jego pracy?

    k,

  • 7. Data: 2009-04-16 06:41:57
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    KILu pisze:

    > Moze nie do konca na temat, ale... w takim razie po co brales SSD,
    > wiedzac, ze jednak przyda Ci sie troche miejsca? Czas dostepu? Odpornosc
    > na rzucanie komputerem w czasie jego pracy?

    SSD wybrałem świadomie to raz. Dwa to X300 jest dostępny tylko z SSD.
    Wole 64GB SSD i martwić się o dodatkowe miejsce niż większy ale zwykły
    dysk. SSD miażdży :)

    Laptop służy do pracy i na to te 64GB wystarczają w zupełności.
    Dodatkowe miejsce chcę przeznaczyć głownie na muzyczkę co pracę w
    terenie umili i na magazyn fotek.

  • 8. Data: 2009-04-16 09:31:02
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    RudeBoy wrote:

> [...]
    >
    > Laptop służy do pracy i na to te 64GB wystarczają w zupełności.
    > Dodatkowe miejsce chcę przeznaczyć głownie na muzyczkę co pracę w

    prawie to czego szukasz
    http://www.globalamericaninc.com/product_info.php?pr
    oducts_id=1801120

    pzdro
    Tmek

  • 9. Data: 2009-04-16 16:04:52
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Tmek pisze:

    > prawie to czego szukasz
    > http://www.globalamericaninc.com/product_info.php?pr
    oducts_id=1801120

    no prawie...

  • 10. Data: 2009-04-16 17:16:24
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    > Otóż, laptopa ma wolny slot mini PCI-e do którego zmieści się karta o długości
    > 5cm.

    czyli half mini pcie

> [...]
    > Na złożenie w nim mp3 czy fotek był by wprost idealny a 64GB dysk SSD mojego
    > laptopa każe się ograniczać w tym zakresie.

    to moze bez kombinowania (ale pewnie drozej)?
    http://www.supertalent.com/products/ssd_detail.php?t
    ype=Half%20mini%20PCIe

    googiel mowi ze 32gb mlc (FEM32GHDL) to ~$88 czyli nie tak strasznie