    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: akopalipsa
    Date: Wed, 20 Jul 2016 22:24:50 +0200

    news:nmohcb$kfm$1@node1.news.atman.pl...
    > Ok. Wody brzozowej nie piłem, ale kiedyś pewien pan patrząc na moją ciocię
    > myjącą okno płynem jakimś ze spirytusem (denaturat ?) - na parterze od
    > ulicy - stwierdził zazdrośnie ; "nie szkoda to pani ??".

    Ciekawe, co by powiedział na izopropanol?

    > Ale już winko marki winko ze sporą zawartością związków siarki to już się
    > pijało :)

    Co śmiesznego, nigdy po winie nie rypał mnie łeb!
    Po wódzie tak, po piwie tak, po winie nigdy. Nawet po "siarze".

    > Ach czasy... dziś na piwo 0.33 Heineken nie mam ochoty przeważnie...

    Pomijając sprawę leków, muszę uważać, jakie piwo piję. Smakuje mi
    Jabłonowskie mocne, ale łeb po nim często. Mocny Van Pur już nie tak bardzo
    napyla, Warka Strong jest OK, piwa koszerne takowoż. Za to lubię drinka, w
    którym nie poczujesz alkoholu, a od stołu nie wstaniesz, bo ci się nogi
    ugną, a do momentu próby wstania praktycznie nie poczujesz, że ci w głowie
    zaszumiało... (oczywiście, na jednym się skończyć nie może)
    1 część syropu owocowego, 1 część spirytusu, 4-5 części wody sodowej,
    podawać od razu.
    Kiedys lubiłem kupować mocne piwo i dopieszczać je dolewką spirytu
    etylowego. Jeśli się nie przeholowało z ostateczną ilością etanolu w napoju,
    było bezpieczne. Łeb się kiwał, ale nie rypał, trzeba tylko było pilnować,
    aby się nie odwodnić. I nie pić na czczo. Oraz mieć w pogotowiu coś
    elektrolitycznego - duży przemiał wody.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski