  • Data: 2016-07-22 18:32:31
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja w szkole podstawowej będąc, wypożyczyłem ze szkolnej biblioteki
    > książkę tłumaczoną z rosyjskiego, w której krok po kroku opisywano
    > jak z naboju do syfonu zrobić silnik rakietowy.

    To to nawet w Młodym Techniku było. Nie pamiętam czy robiłem, ale na
    pewno było to w planach. Z to na pewno była zwykła rakietka na malutki
    silniczek odpalona pod domem. Wszystko zadziałało jak należy, ale pies
    który w momencie odpalania wyszedł z za rogu jak zobaczył chmurę dymu
    postanowił jednak się nie przyglądać jej tylko profilaktycznie wrócił na
    poprzednią pozycję z której nic nie było widać i spróbował ponownie
    dopiero jak już nic się nie działo.

    Pozdrawiam

    DD