    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: akopalipsa
    Date: Sun, 4 Sep 2016 01:18:58 +0200

    Użytkownik "bartekltg"

    > No to może mały konkursik - kto zrobił w młodości najgłupszą i
    > najbardziej niebezpieczną rzecz ?

    Podgrzewanie naczynka z produkowanym napalmem (coby się mydło lepiej
    rozpuszczało),... nad otwartym ogniem. Za koc gaśniczy posłużył
    dywan, powstałą piękna warstwa gęstego dymu. (Dywan przeżył, do czasu
    przypadkowego skropienia go kwasem siarkowym.)

    Słoiczek ze sporą ilością prochu czekoladowego (siarki nie miałem),
    i prowadzę 'eksperyment', biorę po małej łyżeczce, mieszam z różnymi
    dodatkami, patrząc, jak się ogienek zmienia.
    Z jednego próbnego odpalenia iskra wpadła do słoiczka.
    Piękny język ognia poszedł, ale stoliczek pokryty kraterami.
    ---
    Więc właśnie .. iskra. Wymyśliłem sobie, że na grot transformatorówki
    zaczerpnę odrobinę saletry i odpalę zasilając. I odpaliłem, ale ... iskra
    wpadła do słoika pełnego saletry. Nic z tym ogniem nie walczyłem a po
    zdarzeniu plastikowa obudowa transformatorówki była z jednej strony
    potopiona, kawał dywanu miał powypalane dziury a całe mieszkanie było pełne
    dymu i ... straż nie przyjechała a wentylowałem mieszkanie przez okno za
    pomocą wentylatora i ... rodzice nie skapnęli się, że coś jest nie tak i
    nigdy nie dowiedzieli się że takie zdarzenie miało miejsce.