  • 11. Data: 2010-12-14 20:00:34
    Temat: Re: akumulatory li-ion lub li-polimerowe. Jaka ladowarka?
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-12-13 13:19 Artur(m) napisał(a):

    > Czy rozumeć mam 0 Plnów, czy to taka "parabola poetycka":)
    > Bo cena jest nad wyraz przystępna.

    Dokładnie tak. Kupowałem tam już kilka razy (na małe kwoty, max. 50 USD
    może), celnicy nic nie doliczali.

    Zresztą dealextreme to standardowe polskie miejsce zaopatrzenia w niezłe
    latarki LED i akumulatorki Li-Ion.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 12. Data: 2010-12-14 20:01:58
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-12-13 22:03 Marek Lewandowski napisał(a):

    > Aha - rada: nie kupuj rzeczy ze statusem innym, niż 'in stock'. Na 99%
    > 'temporarily sold out' nie pojawią się albo nigdy, albo przez dłuugi czas.

    BTW: A i tak należy uzbroić się w cierpliwość bo przesyłka idzie
    najwolniejszą paczką (chyba statkiem) i czasy dotarcia do Polski rzędu
    3-5 tygodni to norma.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 13. Data: 2010-12-15 08:29:48
    Od: m...@p...onet.pl

    > Szkoda tylko, &#191;e towaru brak...

    wuala:

    http://www.dealextreme.com/products.dx/category.401

    do wyboru, do koloru :)

    Aha. Przesyłki jednak latają samolotami, choć w cierpliwość trzeba się uzbroić.
    Tylko przed świętami nie ma sensu nic zamawiać - zawaleni są jak mrówki...

    Pzdr.
    Marcin S.

  • 14. Data: 2010-12-15 21:09:10
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-12-15 09:29 m...@p...onet.pl napisał(a):

    > http://www.dealextreme.com/products.dx/category.401

    > Aha. Przesyłki jednak latają samolotami, choć w cierpliwość trzeba się uzbroić.
    > Tylko przed świętami nie ma sensu nic zamawiać - zawaleni są jak mrówki...

    Nie wiem czym latają ale do mnie zawsze trafiały (nie w okolicach świąt)
    po ok. 4 tygodniach. Nie wykluczam, że z tego 2 tygodnie czekały na
    oclenie. Ważne, że na etykietce jest napisana wartość $1 i "gift" więc
    nigdy nic nie dopłacałem.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 15. Data: 2010-12-17 04:26:59
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Adam Dybkowski napisał:
    > Ważne, że na etykietce jest napisana wartość $1 i "gift" więc
    > nigdy nic nie dopłacałem.

    Aż się zdziwisz :-) Celnicy tak głupi nie są. Mi ostatnio przysłali, że
    mam im przedstawić ile faktycznie zapłaciłem za ten "gift". Chińczycy
    zawsze piszą "gift" no i celnicy dorobili się standardowego druku z
    żądaniem podania dowodu na ten gift, np. opłata przez PayPal (tak, znają
    ten serwis :-) ), wydruk z banku itp. Nikt już nie wierzy w dobrego
    wujka Li, przysyłającego za darmo do Polski różne duperele. Nie
    próbowałem robić sobie jaj wysyłając jakiś list z krzaczkami, że to niby
    od kumpla. Na oszustwa celne są konkretne paragrafy, więc im wysłałem.
    Przesyłka dotarła bez cła, z adnotacją o zwolnieniu na jakiejś tam
    podstawie. Cena była niezbyt wysoka a kupowałem coś, co służy do
    testowania tranzystorów, więc jako przyrząd pomiarowy w ogóle podlega
    innej stawce. W sumie kwota wyszła tak niska, że sami sobie odpuścili.
    Lepiej już poprosić o wpisanie prawdziwej kwoty, to nawet nie będą się
    czepiali. Oczywiście o ile kupiony przedmiot faktycznie ma niską
    wartość. A ... jeszcze jedno - mają ludzi znających się na różnych
    sprzętach. Kiedyś z USA ściągnąłem coś, co jest kartą do PC ale z tego
    PC potrzebuje tylko zasilania i chłodzenia. Na złaczu krawędziowym brak
    pinów. Karta służyła do korekcji obrazu wideo. Na urządzenia wideo jest
    jedna stawka a na komputerowe inna. Opowiedziałem co to jest a gość na
    to, że on pójdzie do kolegi, który rozstrzygnie co to faktycznie jest.
    Maciek

  • 16. Data: 2010-12-17 20:46:50
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Dec 2010 11:37:09 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Cło za towar wartości 8USD? Bez żartów.

    Ja ogólnie o zamawianu zza granicy...
    Marek

  • 17. Data: 2010-12-17 20:48:31
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Dec 2010 21:01:58 +0100, Adam Dybkowski wrote:

    > BTW: A i tak należy uzbroić się w cierpliwość bo przesyłka idzie
    > najwolniejszą paczką (chyba statkiem) i czasy dotarcia do Polski rzędu
    > 3-5 tygodni to norma.

    DealExtreme zajmuje bardzo dużo czasu wysłanie czegokolwiek, bo to nie jest
    sklep z magazynem, a storefront dla multum poddostawców, coś jak Amazon
    Marketplace. Natomiast do DE przesyłki dochodzą w max. 7 dni, po czym leżą
    na cle w zależności od humoru pracownika - od 3 dni do 2 tygodni.

    Marek

  • 18. Data: 2010-12-18 23:42:56
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > Aż się zdziwisz :-) Celnicy tak głupi nie są.

    Ale czesto sa leniwi ?
    kilkakrotnie sciagalem rozne rzeczy z DX, ale clo placilem tylko raz.