  • Data: 2009-04-03 20:50:14
    Temat: Re: algorytm generowania grafikow pracy
    Od: "bagno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Czerwinski wrote:

    > Ponieważ realia są czysto polskie, nie spodziewam się algorytmów
    > akademickich.
    >
    > Z praktyki, stosunkowo najpopularniejszy rynek szkoły i rozkłady
    > lekcji są ZTCW na półautomacie. Nieliczni producenci sortu chwalą się
    > automatem, chyba nikt full auto nie używa.

    Wydaje mi sie, ze moj przypadek jest chyba latwiejszy. Maksymalnie 3 ludzi
    a reguly sa dosyc proste.

    > Sprawdzać można w pętli (brutal force) aż do skutku. Natomiast
    > prawdziwe wyzwanie, to pytanie w jakim formaliźmie (w jakim języku
    > reguł) wyrazić życzenia różnych uczestników układu, that is the
    > question.

    Nie wiem ale reguly sa dosyc nieskomplikowane. Jakos to moze rozpracuje.
    Myslelm tylko, ze
    moze jest jakis ciekawy algorytm chociaz sam pojecia nie mam jaki. Bede cos
    kombinowal.

    > <pesymizm> Praktyka pokaże, że na gotowym rozkładzie usłyszysz od
    > ludzi" to jest do dupy bo ... "</pesymizm>

    No pewnie tak bedzie. Dobrze, ze tylko szef ma jakis wplyw na to a reszta
    moze sobie najwyzej gadac.