  • Data: 2009-04-08 05:46:56
    Temat: Re: algorytm generowania grafikow pracy
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A.L. pisze:

    > A tego to nei rozumiem.
    Mam na myśli wirus zupełnie niekomputerowy, jakąś muszkę w kraju
    nastawionym wyłącznie na kukurydzę itd. Drobna 'pomyłka' biologiczna
    staje się katastrofą.

    > Te firmy ktore maja sie dobrze, to o ile mi
    > wiadomo, rowniez (a moze pzrede wsystkim) kupuja soft do
    > optymalizacji. Mimo "kryzysu". Twierdzi Kolega ze "wyksztalciuchy" w
    > przemysle sie nie sprawdzaja, liczy sie tylko "nie matura a chec
    > szczera"?

    Nie mam na mysli 'oficera'. Jest znakiem czasów, potrzebą i
    koniecznością specjalistyczne wykształcenie zawodowe. Dostrzegam w nim
    jednolitość: belgijska szkoła jaką kończył manager, niemiecki program do
    zarządzania we francuskiej firmie, oddział w Hiszpanii, koncepcje są
    wspólne, jest to OK. Jednak nie ma róży bez kolców: w wysoko
    ujednoliconych społecznościach specjalistów (nie ma już szkoły
    falenickiej i otwockiej) jest słaby dyskurs, nie ma tego co kojarzę pod
    kulturą 'universitas', zwłaszcza że panują dosłownie religijne mody
    stawiające przeciwników w roli zacofanych idiotów.

    Pamiętasz, kto w bajce krzyknął "Król jest nagi" ?

    http://wiadomosci.onet.pl/1551510,2678,1,eksperci_br
    edza,kioskart.html

    Dodam od siebie, że parametry finansowe bankrutujących instytucji tez
    obliczało jakieś (zaprojektowane i wytestowane) oprogramowanie wdrożone
    przez jakiś współczesnych informatyków dla współczesnych managerów, i
    ktoś komuś te kolorowe 'serki' podtykał przed twarz. Czy Excell, czy
    soft za kilka zer, może nie równym stopniu, ale NIEKIEDY nadają sie do
    uzasadnienia bzdur.

    To, co zakodowałem w głowie z podwójnej magisterki (bynajmniej nie w
    szkole oficerskiej), to "prawdziwa nauka zna swoje granice"